نیم بوت چرم مصنوعی رنگ مشکی

کارن KAREN

نیم بوت مردانه / پسرانه / استفاده روزمره / مجلسی

 

نیم بوت مردانه مشکی کارن

 

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های کفش در فصل سرما و روزهای سرد که در پای افراد دیده میشود نیم بوت ها هستند، خصوصا رنگ مشکی. از آنجایی که این روند در حال محبوب‌ تر شدن است، زمان آن رسیده است که فواید بی‌شمار نیم بوت‌ها را بررسی کنیم.

اول از همه، چیزی که نیم بوت را از سایر انواع کفش متمایز می کند این است که می توان آنها را در هر آب و هوا و دمایی بدون نگرانی در مورد روز، ساعت یا حتی فصل سال استفاده کرد! این باعث می شود زمانی که نمی دانید چه چیزی می توانید برای جلسات یا بیرون رفتن بپوشید بسیار مفید هستند، اما به یاد داشته باشید که استایل همیشه همه چیز مورد نیاز شما نیست، چیزی که بتواند در هر لحظه به شما آرامش و امنیت بدهد، و خوشبختانه، نیم بوت ها می تواند این کار را انجام دهد و خیلی بیشتر.

 

مشخصات نیم بوت مردانه کارن KAREN

نیم بوت مردانه مشکی مدل karen

جنس رویه : چرم مصنوعی

جنس زیره : pu

دور دوزی شده

رنگ بندی : مشکی

سایز: ۴۱ الی ۴۴

قابلیت ست کردن با انواع شلوارهای جین/کتان و …

 

نیم بوت شیک و زیبای مردانه و پسرانه karen کارن

 

نیم بوت مردانه مشکی ؛ ساده و شیک

یکی دیگر از مزایای نیم بوت های مشکی این است که در تمام مفهوم ها فوق العاده شیک هستند زیرا رنگ مشکی با توجه به اینکه با لباس های دیگر ترکیب می شود گزینه خوبی است و اگر نیاز به یادگیری چیزی از دنیای مد دارید این است که اگر به اندازه کافی خلاق باشید، می‌توان رنگ مشکی را با تقریباً هر لباس دیگری ترکیب کرد، بنابراین برای یافتن لباس‌های مناسب برای پوشیدن با این چکمه‌ ها مشکل دیگری نخواهید داشت، زیرا هر چیزی که تصمیم می‌گیرید بپوشید عملا متناسب و ترکیب می‌شود.

احساس امنیت , راحتی و سبکی

در نهایت، بیایید در مورد راحتی صحبت کنیم تا این لیست از مزایا را ببندیم، وقتی صحبت از امنیت و راحتی به میان می‌آید، این نوع کفش‌ها بی‌رقیب هستند، زیرا قسمت زیادی از پاها را پوشش می‌دهند و تمرکز بیشتر روی مچ پا دارند و این بدان معناست که شما از هر گونه آسیب و پیچ وردگی در امان هستید. شما هر چقدر پوشش بیشتری را در هر قسمت از بدن خود داشته باشید، به این معنی است که کمتر دچار آسیب های مربوط به آن قسمت از بدن خواهید شد، همچنین فراموش نکنیم که اکثر افراد برای جلوگیری از سرماخوردگی از این چکمه ها در زمستان یا در هوای سرد استفاده می کنند. بنابراین می توان گفت که نیم بوت مردانه مشکی چیز شگفت انگیزی هستند که باید حداقل یکی از آن ها را در میان کفش های خود داشته باشید.

 

karen ankle boot black

 

چرم مصنوعی چیست ؟

چرم مصنوعی که به عنوان چرم PU نیز شناخته می شود، یک ماده مصنوعی است که به گونه ای ساخته می شود که شبیه چرم واقعی باشد. این از یک غشای پلی اورتان ساخته شده است که بر روی یک پشتی پارچه اعمال می شود. چرم مصنوعی ارزان تر از چرم طبیعی است و به همان سطح مراقبت نیاز ندارد.

ساخت چرم مصنوعی در درجه اول به دو دسته تقسیم می شود که شامل پلی وینیل کلراید (PVC-Vinyl) و پلی اورتان (PU) می شود. عمدتاً در لباس های چرمی، کفش بوت و نیم بوت ها ، مبل ها، اثاثه یا لوازم داخلی و روکش صندلی استفاده می شود.

نیم بوت های چرم مصنوعی جایگزین مناسبی برای چرم طبیعی هستند. اینها با استفاده از مواد مصنوعی ساخته می شوند که با مواد شیمیایی پردازش می شوند تا بافت، رنگ و احساس چرم واقعی را به دست آورند. در نیم بوت چرم مصنوعی مدل ها و طرح های مختلفی برای خانم ها و آقایان وجود دارد و نسبت به چرم اصل در برابر آب مقاومت بیشتری دارند. با این حال، پوشیدن آنها بسیار راحت تر از چرم های طبیعی می باشد.

مزایای چرم مصنوعی

  •  چرم مصنوعی معمولاً در مقایسه با چرم واقعی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.
  • چرم مصنوعی بسیار تطبیق پذیر است و می توان آن را براق و براق یا مات کرد و طبق نیاز آن را پرداخت کرد.
  • در مقایسه با چرم واقعی، چرم مصنوعی نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.
  • چرم مصنوعی به راحتی ترک نمی‌خورد و در برابر لک مقاوم است.
  • چرم مصنوعی به راحتی محو نمی شود و همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.
  • کار با چرم مصنوعی در زمان ساخت آسان است و می توان آن را به صورت یکپارچه دوخت.

 

نیم بوت مردانه کارن رنگ مشکی چرم مصنوعی

 

چرم PU و PVC

دو نوع چرم مصنوعی وجود دارد:

چرم PU : این نوع چرم مصنوعی از یک لایه پلی یورتان ساخته می شود که روی پشتی پارچه اعمال می شود. رایج ترین نوع چرم مصنوعی در بازار است.

چرم پی وی سی PVC : این نوع چرم مصنوعی از غشای پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است که بر روی پشتی پارچه اعمال می شود. این چرم کمتر از چرم PU رایج است، اما دوام بیشتری دارد و طول عمر بیشتری دارد.

 

چگونه نیم بوت چرم مصنوعی را نگهداری و تمیز کنیم؟

جنس چرم مصنوعی معمولاً در برابر لکه مقاوم است و می توان آن را به راحتی با یک دستمال مرطوب از یک پارچه غیر ساینده خیس شده در آب ولرم تمیز کرد. اما در صورتی که لکه ماندگاری بیشتری داشته باشد، برای از بین بردن لکه، استفاده از مخلوط آب و مایع شستشو توصیه می شود.

تمیز کردن باید به آرامی انجام شود و قبل از تمیز کردن، پارچه باید ساییده شود تا محلول اضافی از بین برود. اجازه دهید چرم مصنوعی پس از پاک کردن به آرامی با یک پارچه الیاف نرم خشک در هوا خشک شود. قبل از اینکه بگذارید در هوا خشک شود، اطمینان حاصل کنید که صابون به طور کامل از سطح جدا شده است.

نگهداری از چرم مصنوعی معمولاً آسان است. هر چند وقت یکبار تمیز کردن با یک پارچه الیاف نرم آغشته به محلول آب و مواد شوینده ملایم یا صابون مایع به طور کامل کافی است. این به از بین بردن تجمع کثیفی روی سطح چرم مصنوعی کمک می کند.

 

خرید نیم بوت چرم مصنوعی مردانه رنگ مشکی سایز 41 و 42 و 43 و 44

 

قیمت: ۳۸۹,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg