دوربین بی سیم شارژی

دوربین وایرلس فیلم برداری و عکس برداری دید در شب

A9 WIRELESS CAMERA

 

دوربین شارژی بی سیم فیلمبرداری و عکسبرداری دید در شب امنیتی

 

با دوربین بی سیم A9 از خانواده و خانه خود در هر کجا که هستید محافظت کنید!

کافی است آن را در جایی که می خواهید قرار دهید. اکنون می توانید به وضوح ببینید و بشنوید. A9 وایرلس یا بی سیم دوربینی کوچک (وایرلس یا بی سیم) با زاویه دید وسیع است که روی هر تلفن هوشمندی کار می کند. شما می توانید از راه دور از هر کجای دنیا تماشا کنید. اگر شبکه ای وجود ندارد، فقط یک کارت حافظه برای ذخیره ویدیوها وارد کنید. این دوربین جاسوسی دوربین امنیتی خانه شما است. این دوربین در شب برای محافظت از شما در برابر دزدان کار می کند. می توان آن را به هر قسمتی که نیاز هست متصل کرد و همه چیز را زیر نظر گرفت.

چرا بهتر از دوربین های امنیتی سنتی است؟

دلیل عملکرد بهتر این دوربین کوچک از دوربین های سنتی این است که از دید ۱۵۰ درجه استفاده می کند. این برخلاف دوربین‌های سنتی و با لنز مستقیم است که فقط آنچه را که در مقابلشان است ضبط می‌کنند.

شما می توانید این دوربین را پس از اتصال به وای فای منزل خود از راه دور مشاهده کنید، حتی اگر در شهر دیگری باشید. می‌توانید پخش زنده تماشا کنید، ضبط کنید، و از راه دور عکس بگیرید و از امکان دید در شب آن بهره ببرید.‌ قابلیت دید در شب این دوربین به شکلی است که اگر حتی هیچ چراغی اطراف ان روشن نباشد تا فاصله ۵ متری را به خوبی و وضوح نشان میدهد. اگر کارت حافظه به آن وارد کنید، دوربین بی وقفه برای شما ضبط میکند حتی اگر وای فای قطع شود.

 

مشخصات فنی دوربین بی سیم A9

– دوربین وایرلس شارژی مدل A9

– کیفیت تصویر: ۵ مگاپیکسل HD

– دید در شب ۵ متری ( بدون اینکه چراغی مشخص باشد )

– قابلیت فیلمبرداری ، عکسبرداری و ضبط صدا

– نرم افزار موبایلی ( اندروید و IOS )

– مشاهده آنلاین از راه دور بر روی موبایل

– پشتیبانی از کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی

– قابلیت فیلمبرداری در حالت شارژ

– ۳ ساعت نگهداری شارژ

– قابلیت تشخیص حرکت

– زاویه دید ۱۵۰ درجه

 

دوربین مدار بسته فیلمبرداری و عکسبرداری بیسیم A9 وایرلس

 

دوربین A9 قابل اتصال به اندروید، آیفون و Ipad

دوربین A9 یکی از جدیدترین مدل های دوربین حفاظتی است که از تکنولوژی دید در شب یا به عبارتی Night Vision در هنگام فیلم‌برداری برخوردار است. A9 قادر به اتصال به انواع گوشی اندرویدی، آیفون و Ipad از طریق شبکه Wifi تا فاصله ۱۰ متری (بسته به قدرت آنتن مودم وای فای ADSL) است.

 

طریقه نصب نرم افزار دوربین وایرلس A9

قبل از اتصال گوشی موبایل به دوربین A9 ابتدا باید با استفاده از یک نرم افزار بارکد خوان اندرویدی یا IOS اپل از بارکد دو بعدی روی کاتالوگ یا جعبه دوربین عکس بگیرید تا نرم افزار مخصوص A9 دانلود شود. پس از دانلود نرم افزار اندرویدی یا اپل دوربین A9 وای فای و نصب آن روی موبایل خود، با گوشی موبایل از طریق wifi به دوربین A9 متصل شده و از طریق نرم افزار انتقال تصویر روی موبایل، دوربین را روی شبکه LAN پیدا کنید و به آن متصل شده و تصویرش را ببینید و تنظیمات آن را تغییر دهید.

باتری قابل شارژ لیتیومی

این دوربین از یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت بالا بهره می‌برد که توانایی فیلم‌برداری تا ۹۰ دقیقه بعد از شارژ را امکان‌پذیر می‌کند.

این دوربین دارای وای فای و همچنین سازگار با ۳G/4G است، به این معنی که شما می توانید تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود به آنچه در خانه می گذرد نظارت دقیق داشته باشید.  A9 دارای یک چیپست است که اطمینان حاصل می کند که هرگز اتصال را قطع نمی کنید و به ضبط یا گرفتن عکس ادامه می دهد، حتی اگر به شبکه Wi-Fi یا ۳G/4G متصل نباشید. این تراشه به احتمال زیاد یکی از پایدارترین تراشه های امروزی در بازار است.

در حالی که باتری را شارژ می کنید، همچنان می توانید بدون هیچ مشکلی آنچه را که در حال انجام است ضبط کنید. باتری از نوع لیتیوم پلیمر است که می تواند تا ۳ ساعت دوام بیاورد. در هر صورت، شما هنوز هم می توانید ببینید که در خانه شما چه اتفاقی می افتد. برای اینکه زندگی برای شما ایمن تر شود،  به طور کلی این دوربین بی سیم برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب است.

 

بسته بندی دوربین A9 فیلمبرداری دید در شب بیسیم وایرلس

 

قیمت: ۴۶۹,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg