ساعت هوشمند هیوامی مارس اسپورت

Mars Sport

 
ساعت هوشمند هیوامی اسمارت واچ مارس اسپورت
 

ساعت هوشمند یا اسمارت واچ ها جذابیت خاص خود را مخصوصا برای نسل جوان دارد. این ساعت ها با امکانات جالب و تکنولوژی برتر خود همراه با اتصال به گوشی های هوشمند دیگر فراتر از نمایش زمان روزمره کاربرد دارند. برخی ویژگی هایی که درسنسورهای این ساعت ها گنجانده شده مانند حسگرهای اکسیژن خون , نمایش فشار خون, فشارسنج , شمارش ضربان قلب, گام شمار و … موجب کنترل سلامتی لحظه ای فرد استفاده کننده میشود و فرد با تنظیم نوع هشدار و آلارم بر روی ساعت خود در هر لحظه میتواند از وضعیت سلامتی خود اگاه شود. اولین ساعت‌های هوشمند بسیار محدودتر بودند، آنها عمدتاً به عنوان یک همراه تلفنی و ابزاری عالی برای نظارت بر فعالیت بدنی، پاسخگویی راحت به تماس‌های تلفنی و پیام‌های مهم و خواندن اعلان‌ها – همه چیز مستقیماً از مچ دست شما عمل می‌کردند. بعدها، فناوری پوشیدنی به طور فزاینده‌ای در میان کاربرانی که خواستار قابلیت‌های اضافی، ادغام با جدیدترین گوشی‌های هوشمند، اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر و بهبود کلی در مدرن‌ ترین نسخه‌های ساعت هوشمند بودند، محبوب شد.

ساعت هوشمند برای ورزشکاران حرفه ای میتواند وسیله ای جدی باشد. وقتی یک ورزشکار متعهد به استفاده از ساعت هوشمند می شود، تقریباً بلافاصله تغییر را حس میکند. پوشیدن ساعت یک ورزشکار را با تعهد خود به جلو سوق می دهد.

اگر از علاقه مندان به شبکه های اجتماعی هستید، این ویژگی را دوست خواهید داشت. ساعت‌های هوشمند می‌توانند شما را از فعالیت‌های اینستاگرام ، فیس‌بوک، توییتر، واتس‌اپ و اسنپ‌چت دقیقاً روی مچ دستتان مطلع کنند. میتوانید با این برنامه ها تعامل داشته باشید.

برای کارامد بودن نیازی نیست به دنبال چیز عجیب و گرانی باشید. فقط باید یک مدل قابل اعتماد را انتخاب کرده و همیشه آنرا در دستان خود لمس کنید و از آن لذت ببرید.

ساعت هوشمند را به عنوان سرمایه ای برای سلامتی و زندگی روزمره خود در نظر بگیرید.

 

انتخاب ساعت هوشمند

انتخاب ساعت هوشمند مناسب کمی شبیه انتخاب طعم بستنی مورد علاقه شماست. همه چیز در مورد تأمین ترجیحات منحصر به فرد شما است. برای انتخاب آگاهانه، چند فاکتور را در نظر بگیرید:

طراحی: ساعت هوشمندی را انتخاب کنید که طراحی آن با سبک شما طنین انداز شده و راحتی شما را تضمین کند.

سازگاری:  اطمینان حاصل کنید که ساعت هوشمند با گوشی هوشمند شما سازگار است. این سازگاری به اشتراک گذاری و مدیریت یکپارچه داده ها را امکان پذیر می کند و زندگی شما را آسان تر می کند.

عمر باتری: عمر باتری بسیار مهم است، به خصوص اگر قصد دارید از پتانسیل کامل ویژگی های بهداشتی ساعت، مانند نظارت از راه دور بیمار استفاده کنید. مطمئن شوید که می تواند در طول روز بدون شارژ مجدد مداوم دوام بیاورد.

 

جزییات ساعت هوشمند مارس اسپورت

 

مشخصات کلی ساعت هوشمند هیوامی مدل مارس اسپورت

نوع گجت : ساعت هوشمند

برند: هیوامی

گارانتی ۱۲ ماهه هیوامی سرویس

جنس بند: فلز

نوع قفل بند :کلیپسی

جنس بدنه: آلومینیوم

کاربری: رسمی, روزمره, ورزشی

رنگ: مشکی, نقره ای

 

 

مشخصات فنی ساعت هوشمند هیوامی

 حافظه داخلی: ندارد

اندازه صفحه نمایش: ۱٫۵ اینچ

نوع صفحه نمایش: *IPS

رزولوشن: ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل

فرم صفحه: گرد

ارتباطات:  بلوتوث نسخه ۵٫۰

سازگار با Android ورژن ۵ به بالا, IOS ورژن ۱۰ به بالا

قابلیت مکالمه: دارد

قابلیت نصب سیم کارت: ندارد

مشخصات باتری: ۳۲۰ میلی آمپر

حسگرها *

اکسیژن خون (Blood Oxygen), فشار خون (Blood Pressure), فشارسنج (Barometer), شمارش ضربان قلب, گام شمار

مقاومت در برابر آب دارد

 
ساعت هوشمند هیوامی امکان جی پی اس و شارژر وایرلس
 

امکانات اسمارت واچ هیوامی مدل Mars Sport

  • امکان ثبت مسیر پیاده روی , مسافت طی شده و کالری مصرفی، سرعت و تعداد گام و مدت زمان فعالیت ورزشی
  • بیش از ۱۰۰ واچ فیس متنوع در نرم افزار جانبی و امکان تنظیم عکس دلخواه از گالری گوشی
  • امکان بیصدا کردن تماس و اعلان ها
  • امکان تنظیم هشدار
  • امکان روشن شدن خودکار صفحه نمایش
  • تنظیم دستی زمان و تاریخ بدون اتصال به گوشی
  • دارای حالت do not disturb
  • دارای چندین واچ فیس داخلی جذاب
  • دستیار صوتی هوشمند
  • دکمه کناری فعال و چند کاره Magic button
  • میانبر و ویجت برنامه های پرکاربرد
  • نمایش اعلان و تماس بلوتوثی یا مکالمه مستقیم
  • شماره گیری
  • امکان تنظیم میزان صدای مکالمه
  • گزارش تماس ها، دفترچه تلفن مخاطبین مورد علاقه
  • نمایش نوتیفیکیشن و بخشی از متن پیام(تا ۴۰ کاراکتر) sms و برنامه شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و…
  • نمایش وضعیت آب و هوا
  • پشتیبانی کامل زبان فارسی در منو و متن پیام
  • پیدا کردن موبایل یا ساعت در حالت اتصال به یکدیگر
  • یادآور تغییر حالت نشستن یا sedentary
  • یادآور نوشیدن آب
  • نرم افزار جانبی *WearFit Pro

* نرم افزار Wearfit Pro با ساعت هوشمند هیوامی سازگار است و به کاربران این امکان را می دهد تا فعالیت خود را به دقت پیگیری کنند و اطلاعات دقیق در مورد سلامت و تناسب اندام خود را در زمان واقعی مشاهده کنند. Wearfit Pro ویژگی های مختلفی را برای کمک به کاربران فعال و سالم ارائه می دهد که از طریق سنسورهای ساعت این اطلاعات را دریافت میکند که در ادامه به صورت کامل توضیح داده شده است.

 

محتویات جعیه ساعت هوشمند هیوامی و اقلام و ضمانت گارانتی و بند های ساعت و کابل شارژ وایرلس و دفترچه راهنما

 

اقلام همراه ساعت هوشمند هیوامی

دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی

کابل شارژر وایرلس

کارت گارانتی

هدیه بند اضافه رایگان سیلیکونی

بلوتوث کال در هیوامی

ویدیو آموزش عملکرد گوشی هوشمند هیوامی Hivami مارس اسپورت

در این ویدیو موارد زیر آموزش داده شده است.

– روش اتصال ساعت هوشمند به گوشی

– روش فعالسازی بلوتوث کال

– فعالسازی نوتیفیکیشن ها

– نحوه تنظیم عکس دلخواه برای واچ فیس

 

 

 

انتخاب برخی تصاویر زمینه ساعت هوشمند هیوامی

 

 

نمایشگر IPS

نمایشگرهای IPS به دلیل رنگ چشم نواز و زاویه دید وسیع بسیار محبوب هستند. در واقع اکنون ساعت های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و نمایشگرهای بیشتری را بر اساس فناوری صفحه‌نمایش In Plane Switching یا IPS نسبت به ساختار قبلی TN (Twisted Nematic) ارائه می‌کنند. اگرچه مدل‌های TN هنوز توسط برخی از کاربران، مانند گیمرهای رایانه‌های شخصی مورد استفاده قرار میگیرند.

IPS و TN انواع مختلفی از TFT LCD (نمایشگر کریستال مایع ترانزیستور لایه نازک) هستند. در ساده‌ترین سطح، ال سی دی‌ها به ویژگی‌های تعدیل‌کننده نور کریستال‌های مایع پرانرژی – همراه با پلاریزه‌کننده‌های فیلترکننده نور هماهنگ (هم در پشت و هم در جلوی کریستال‌ها) – برای کنترل آنچه روی صفحه ظاهر می‌شوند، تکیه می‌کنند. با اعمال ولتاژ به هر کریستال ، نور از پلاریزرها عبور می کند. هنگامی که این تغییرات در فواصل میکروثانیه مدیریت می شوند، تصاویر متحرک صافی دریافت می کنید.

 

نحوه عملکرد حسگر اکسیژن سنج خون

اکسیژن توسط پروتئینی در خون شما به نام هموگلوبین جذب می شود. هنگامی که نفس می‌کشید، ریه‌های شما سلول‌های خونی را با اکسیژن پر می‌کنند، سپس با پمپاژ قلب، خون غنی از اکسیژن در بقیه بدن به گردش در می‌آید. خون تازه و سرشار از اکسیژن همه چیز را از مغز گرفته تا نوک انگشتان پا را سالم و سالم نگه می‌دارد. یک پالس اکسی متر میزان اکسیژنی که توسط سلول های خونی از طریق سیستم شما حمل می شود را اندازه گیری می کند و آن را به صورت درصد گزارش می دهد. این درصد میزان اشباع اکسیژن شما است (که SpO2 نیز نامیده می شود). سطح طبیعی اکسیژن بین ۹۵ تا ۱۰۰ درصد است. رتبه‌بندی کمتر از ۹۵ می‌تواند مشکلاتی را در گردش خون بدن شما نشان دهد، اما سطح پایه طبیعی شما ممکن است متفاوت باشد. SpO2 یک فرد همچنین می تواند به دلیل شرایط از قبل موجود، نوع دستگاه اندازه گیری یا حتی میزان نور در اتاق کمتر باشد.

مجموعه ای از LED ها در پشت ساعت هوشمند نور را به رگ های خونی مچ دست می تاباند تا میزان اشباع اکسیژن شما را اندازه گیری کند.

 

خوش استایل و خوشتیپ با ساعت هوشمند

 

نحوه عملکرد حسگر فشار خون (Blood Pressure)

ساعت‌های هوشمندی که می‌توانند فشار خون را اندازه‌گیری کنند، مانند هیوامی مدل مارس اسپورت، از حسگر Photoplethysmogram داخلی برای اندازه‌گیری فشار سیستولیک و دیاستولیک استفاده می‌کنند. با این حال، قبل از اینکه ساعت‌های هوشمند بتوانند خوانش دقیقی داشته باشند، باید کالیبره شوند. هنگامی که ساعت کالیبره شد، سپس شروع به اندازه‌گیری فشار خون می‌کند و اطلاعات را به یک برنامه فشار خون مربوطه منتقل می‌کند تا بتوان تجزیه و تحلیل کرد.

نکاتی برای اندازه گیری دقیق فشار خون با ساعت هوشمند هیوامی

برای به حداکثر رساندن شانس خود برای دریافت اندازه گیری دقیق فشار خون، چند مرحله وجود دارد که می توانید قبل از شروع فرآیند انجام دهید:

• اندازه گیری را در فضایی آرام و راحت انجام دهید

• ساعت خود را روی همان مچی که در حین کالیبراسیون انجام دادید ببندید

• روی یک صندلی بنشینید و دستان خود را روی میز قرار دهید

• حداقل ۳۰ دقیقه قبل از گرفتن فشار سیگار بکشید، بنوشید یا ورزش کنید

• در طول فرآیند گرفتن فشار بیش از حد حرکت نکنید

• سعی کنید به طور طبیعی نفس بکشید

 

فشارسنج (Barometer)

ساعت هوشمند هیوامی با سنسور فشار چگونه ارتفاع را اندازه می گیرد؟

 
فشارسنج یا بارومتر ساعت هوشمند
 

ساعت هیوامی به طور مداوم فشار مطلق هوا را با استفاده از سنسور فشار داخلی اندازه گیری می کند. بر اساس این اندازه گیری و مقادیر مرجع، ارتفاع یا فشار هوای سطح دریا (بارومتر یا بارو) را محاسبه می کند. با قرار گرفتن در ارتفاع ثابت برای بیش از ۱۲ دقیقه، ساعت هرگونه تغییر در فشار هوا را به عنوان تغییر آب و هوا تفسیر می کند و نمودار فشارسنج موجود در ساعت شما را به روز می کند.

هنگامی که در حال رکورد یک فعالیت هستید، هر حالت ورزشی دارای مشخصات ایده آل به خود است:

نمایه ارتفاع سنج باید زمانی انتخاب شود که فعالیت شما شامل تغییرات ارتفاع باشد (مانند پیاده روی در کوه یا دویدن در مسیر)

نمایه فشارسنج زمانی باید انتخاب شود که فعالیت شما شامل تغییرات ارتفاع نباشد (مانند دویدن در مسیر یا قایقرانی)

نمایه خودکار زمانی باید انتخاب شود که می خواهید ساعت شما به طور خودکار تشخیص دهد که کدام نمایه برای فعالیت در حال انجام با توجه به حرکات شما بهترین است.

 

حسگر شمارش ضربان قلب

 

 

این ساعت‌ هوشمند ضربان قلب را با اسکن جریان خون در نزدیکی مچ دست، با روشن کردن آن با LED، اندازه‌گیری می‌کند. رنگ سبز انتخاب شده است زیرا به خوبی توسط خون قرمز ما جذب می شود، بنابراین حسگرهای نوری می توانند جریان خون و ضربان قلب را با دقت بیشتری اندازه گیری کنند.

 

حسگر قدم شمار / گام شمار

ساعت هوشمند Hivami به طور مداوم حرکات بدن را روی یک شتاب سنج ۳ محوره حس می کند. داده‌ها در تمام مدتی که در حرکت هستید روشن می‌شوند، ثبت می‌شوند، که به ردیاب امکان می‌دهد تا اگر فرد به جلو راه می‌رود، سریع می‌دود یا حتی ثابت می‌ایستد، ردیابی کند.

تمام این داده ها برای پردازش بیشتر در ردیاب ذخیره می شوند. پردازش زمانی اتفاق می‌افتد که داده‌ها به نرم‌افزار مرتبط با ردیاب تناسب اندام در تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ که با آن همگام‌سازی شده است، منتقل می‌شود. حرکات را در فعالیت‌های مختلف دسته‌بندی می‌کند و سپس بر اساس این جزئیات اطلاعات بیشتری تولید می‌کند. اینها معمولاً تحت عناوین مختلف در برنامه ردیاب تناسب اندام ذخیره می شوند.

این برنامه به فرد امکان می دهد بداند چند قدم برداشته و با چه سرعتی و میزان کالری هایی که سوزانده شده است را مشاهده کند.

 

حالت do not disturb یا مزاحم نشوید

این فعال کردن این مود یا وضعیت باعث می شود تا ساعت هوشمند شما نوتیفیکشن ها را دریافت کند، اما آنها را به شما اعلام نکند. به این ترتیب تمرکز شما در هنگام انجام دادن کارهای مهم، به خاطر دریافت نوتیفیکیشن بر هم نمی خورد.

 

یادآور حالت نشسته یا sedentary

سیستم شناسایی و هشدار کم تحرکی یا حالت نشسته به فرد در ساعت هوشمند هیوامی یک مزیت سلامتی بزرگ محسوب میشود. به طور خلاصه، یادآوری بی تحرک قابلیتی است که به شما یادآوری می کند اگر برای مدت معینی غیرفعال بوده اید، بلند شوید و حرکت کنید. هدف از این ویژگی تشویق افراد به تحرک بیشتر و کاهش مدت زمان نشستن است که می تواند پیامدهای منفی برای سلامتی داشته باشد.

 

نمای ساعت هیوامی روی جعبه

 

درباره برند هیوامی

سبک زندگی HIVAMI

هیوامی در این دنیای پر هرج و مرج، زندگی آینده همراهان خود را یک زندگی هوشمندانه و آگاهانه با راهکارهای بهینه برای فعالیت های روزمره می بیند. این نگرش با درک عمیق زندگی امروز بشر و نیازهای متنوع او به دست می آید. در هیوامی، جمعی از مردم دوست داشتنی و سخت کوش به دنبال خلق هر چه بیشتر مفاهیم هستند تا در مواجهه با چالش های مختلف دنیای امروز، هوش را به زیبایی به دستان شما هدیه دهند. مجموعه بزرگ هیوامی به منظور گسترش کار خود و تبدیل شدن به بزرگترین عرضه کننده محصولات خاص و باکیفیت از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در زمینه ساعت های هوشمند آغاز کرد و تا به امروز محصولات متنوعی را متناسب با سلیقه ها و سنین مختلف عرضه کرده است. . اولویت هیوامی رضایت مشتریان است و خود را برای جدیدترین گجت های پوشیدنی و محصولات منحصر به فرد آماده می کند. اکنون معروف ترین و جذاب ترین مدل ساعت هوشمند هیوامی مدل Mars Sport را با گارانتی یکساله Hivami از فروشگاه لردیا میتوانید ثبت سفارش کنید.

 

قیمت: ۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg