منقل تاشو زغالی میله ای جدید

وسیله ای کوچک و کار امد / قابلیت حمل آسان / دارای پایه برای قرار گیری روی تمام سطوح

 

خرید منقل میله ای تاشو گالوانیزه

منقل تاشو میله ای

منقل تاشو یک محصول جالب و کارآمد برای استفاده در همه مکان ها می باشد. در منزل، در سفر، در پیک نیک و هر جا که دلتان بخواهد می توانید به کباب کردن هر چیزی که دوست دارید بپردازید. این منقل بسیار بادوام بوده و مناسب برای استفاده در سفر پیک نیک و فضای باز میباشد. در زیر آن زغال قرار میگیرد و شما هر نوع کباب را میتوانید بر روی میله های گریل  آن قرار دهید.

 

خصوصیات

منقل تاشو از بهترین ورق گالوانیزه ساخته شده است که در برابر آسیب های احتمالی مقاوم است که جزو با اهمیت ترین مواردی است که به هنگام خرید منقل مسافرتی باید رعات شود. کم جا بودن و حمل و نقل آسان یک باربیکیو مسافرتی از مواردی است که برای عموم مردم اهمیت دارد. در طراحی این منقل میله ای این موارد رعایت شده که قابلیت حمل آسان می باشد و به دلیل جمع شدن کامل قطعات آن فضای بسیار کمی را اشغال میکند.

با خرید منقل مسافرتی تاشو حتی نیازی به استفاده از سیخ نخواهید داشت، زیرا می توان برای کباب کردن گوشت و …آن ها را روی میله قرار دهید. حتی برای قرار دادن ماهیتابه، قابلمه، کتری و …مناسب می باشد که دیگر مزیت این محصول به حساب می آید زیرا دیگر شاهد سیاه شدن بدنه کتری و …نخواهیم شد.

 

منقل تاشو میله ای ذغالی جدید
منقل میله ای جدید
منقل میله ای جمع شونده گالوانیزه

 

نحوه اتصال منقل

 ۱٫ ابتدا میله های اصلی منقل مسافرتی تاشو را مطابق با شکل، از محورهای اصلی عبور دهید و مهره ها را کمی سفت نمایید. (توجه داشته باشید که سوراخ ها روبروی هم قرار بگیرند)

۲٫ سپس میله های میانی را که از جنس استیل هستند مطابق تصویر در جای خود قرار دهید.

 

آموزش نحوه اتصال منقل میله ای

 

۳٫ بعد از قرار دادن میله ها، مهره ها را به طور کامل تا انتها ببندید. توجه داشته باشید که مهره ها به گونه ای هستند که نیاز به ابزار خاصی نخواهید داشت و با دست محکم خواهند شد.

۴٫ سپس پایه ها را باز کنید تا منقل شما تکمیل شود.

 

منقل میله ای بدون نیاز به سیخ باربیکیو ذغالی

 

قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید

 

 

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/oF96mW