استخر بادی سه لایه کوچک

اینتکس INTEX

با طراحی زیبا و رنگارنگ

قابل استفاده در منزل و مسافرت و آپارتمان

مناسب سنین زیر ۸ سال

 

INTEX_POOL

 

استخر بادی اینتکس

استخر بادی اینتکس از معروف ترین محصولات در چندسال گذشته می باشد که همیشه مورد رضایت همه کودکان می باشد.جنس این استخر از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد این جنس باعث شده است که مقاومت و لطافت این استخر بسیار مناسب باشد.این استخر بادی لایه کفی باد شونده دارد و بدین شکل سطح نرمی را برای کودکان فراهم می کند. قطر استخر بادی اینتکس ۸۶ سانتی متر و ارتفاع آن ۲۵ سانتی متر می باشد. استخر بادی اینتکس با قطر ۸۶ سانتی متر، برای کودکان زیر ۸ سال مناسب می باشد.

این محصول با توجه به فضای کم خانه ها و اشتیاق کودکان به بازی های آبی , داشتن چنین وسیله ای جذاب است که همچنین وان های اینتکس را میتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر کودکان استفاده کرد.

 

استخر بادی اینتکس کودک

 

ویژگی ها

وزن این استخر ۸۰۰ گرم می باشد. جنس نرم این محصول باعث لطافت و نرمی بدنه آن شده است.میتوانید از این استخر علاوه بر فراهم کرن بازی و سرگرمی ، به عنوان وان حمام برای فرزندانتان استفاده کنید و از قالبیت های متعدد این محصول بهره مند شوید. این استخر ضدضربه است و استحکام و دوام بالایی دارد.این استخر سه لایه است و هرلایه به صورت جداگانه باد می شود و هرلایه دارای رنگ های شاد و جذاب می باشد. مناسب برای استفاده در فضای باز، منزل، استخرها و … می باشد.

ظرفیت آب این محصول ۲۵ لیتر می باشد و مقدار آب مناسبی را در خود جای میدهد.همچنین میتوانید علاوه بر آب از این محصول به عنوان استخر توپ نیز بهره ببرید و شادی و سرگرمی را به بهترین شکل برای کودکانتان فراهم کنید.درپوش های آن به خوبی چفت می شود و مانع از خروج باد می شود.

استخر بادی سه لایه کودک استخری با طراحی کودک پسند و فانتزی مخصوص کودکان ۱ تا ۸ سال که گزینه بسیار مناسبی برای سرگرمی فرزندان شما در درون و حتی بیرون از منزل می باشد. این محصول با طرح و رنگ بندی شاد ساخته شده که می تواند انرژی و نشاط را به فرزندان انتقال دهد.

 

تصویر مشخصات استخر بادی اینتکس

خرید استخر بادی کودک اینتکس خانگی

 

قیمت: ۲۲۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید