زعفران ساب بیتا

Saffron Grinder

زعفران ساب بیتا دستگاه سابیدن زعفران

 

زعفران ساب بیتا

زعفران ساب دستی محصولی جدید از صنایع پلاستیک بیتا بوده که نمونه خارجی و داخلی ندارد و تماما توسط شرکت بیتا طراحی و ساخته و ثبت شده است. تکنولوژی خاصی که در ساخت آن بکار رفته در عین سادگی بسیار کارآمد است که از هدر رفتن زعفران در هنگام سابیدن جلوگیری میکند. زعفران ساب بیتا از بهترین مواد اولیه ساخته شده و شامل هاون و توری متحرک و رینگ محافظ و توری ثابت و لیوان شیشه ای و درب پلاستیکی میباشد.

 

زعفران ساب fdjh

این وسیله زعفران را کاملا پودر میکند و درپوش جدا گانه روی محفظه شیشه ای دارد که برای نگهداری و حتی دم کردن زعفران داخل همان ظرف بسیارعالی و مناسب است.

زعفران ساب

روش کار

روش کارکرد آن بسیارساده بود و کافی است توری ثابت را روی لیوان قرار دهید و رینگ محافظ را روی توری ثابت نصب کنید. اکنون توری متحرک را روی هاون قرار دهید و دقت کنید که توری متحرک کاملا با هاون فیکس شود.

اینک مقدار مناسبی زعفران (حدود پنج گرم یا یک مثقال) را در توری ثابت بریزید و هاون همراه با توری متحرک را روی زعفران ها قرار دهید و با چرخاندن هاون روی زعفران ها و یا حرکت چپ و راست ساییدن زعفران را انجام دهید و اینکار را تا پودر شدن تمام زعفران ها ادامه دهید.

سپس برای نگهداری و یا دم کردن زعفران رینگ محافظ و توری ثابت را برداشته و درب پلاستیکی را روی لیوان شیشه ای قرار دهید.

وسیله دستگاه زعفران سابیدن بیتا

مشخصات کالا

ابعاد : ۷٫۵ × ۷٫۵ × ۱۴ سانتی‌متر

وزن : ۲۴۰ گرم

جنس : پلاستیک و توری فلزی و شیشه

برند: بیتا

با استفاده از زعفران ساب بیتا دیگر نیازی به استفاده از قند یا شکر و سایر موادی که در زعفران ساب های سنتی استفاده میشد نخواهید داشت و پودر زعفرانی با کیفیت بسیار بالا و کاملا مطلوب خواهید داشت.

 

خرید زعفران ساب بیتا

 

قیمت: ۵۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید

 

ما را در فیسبوک ، اینستاگرام ، توئیتر دنبال کنید