هدفون بی سیم حرفه ای

JBL TWS4

 

هدفون بیسیم JBL TWS4 حرفه ای

 

 هدفون بی سیم JBL TWS4

احتمالا برایتان پیش آمده زمانی زا که تقریبا هر بار که میخواستید از هدفون خود استفاده کنید با سیم های گره خورده مواجه میشدید. یا برای استفاده از آن در فضای خارج از خانه برای مکالمه یا گوش دادن به موسیقی ، باید مقدار زیادی سیم را در پیرامون خود تحمل میکردید.

البته هدفون های بی سیم از پیشتر وجود داشتند اما به این شکلی که امروز در محصولاتی مثل ایرپاد میبینیم واقعا هیجان انگیر است. این که دو طرف چپ و راست هدفون بدون سیم با هم در ارتباط هستند و این طرح ارگونومیک ، اولین بار توسط کمپانی هایی مثل Jabra ، همین JBL و اپل به بازار عرضه شدند و خیلی زود تبدیل به کالاهایی پرفروش شدند.

 

هدفون بی سیم JBL TWS4 رنگ سفید

هدفون بی سیم JBL TWS4 رنگ مشکی

 

هدفون بی سیم بلوتوثی جی بی ال TWS4 از کمپانی JBL در دسته همان طرح هایی است که ایرپاد هم در زمره آن ها قرار میگیرد. این محصول با توجه طراحی خاص آن که با توجه به ارگونومی بدن انسان ساخته شده ، حس راحتی بیشتری را در حین استفاده به شما می دهد. همچنین در کنار این قابلیت ، کیفیت بالای ساخت و کیفیت صدای بی نظیر را ارائه میدهد.

با سهولت از آهنگ مورد علاقه خود لذت ببرید. ۱۲ ساعت پخش مداوم ، همه در کنار هم ، موسیقی را در تمام طول روز با شما نگه می دارد.در هنگام شارژ اضافی، مدل TWS4 را به مدت ۳ ساعت بیشتر بازهم بع طور مداوم استفاده نمایید.در هنگام اتصال شما فقط باید آنها را از حالت شارژ خارج کنید و هدفون به طور خودکار به دستگاه شما متصل خواهد شد.اتصال پایدار TWS4 به بلوتوث V5.0 ارتقا یافته است.تراشه های CSR نه تنها کیفیت صدای با وضوح بالا را تضمین می کنند ، بلکه اتصال پایدارتر و تأخیر کمتری نیز دارند. تا زمانی که در فاصله ۱۰ متری دستگاه قرار بگیرید همچنان ارتباط باکیفیتی دارید.

 

هدفون بیسیم

 

قیمت: ۲۵۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg