میز پشت صندلی ماشین تاشو

مناسب لب تاپ و وسایل

 

میز پشت صندلی ماشین

 

توضیحات محصول

افرادی که در پشت صندلی خودرو مینشینند به دلیل فضای کاری بیشتر غالبا وسایلی همراه خود دارند. خوراکی ، بطری نوشیدنی ، لب تاپ ، تبلت ، نوشت افزار و … که در صورت عدم وجود جایگاه مناسب برای خوراکی و وسایل موجب کثیف شدن ماشین می شود. از طرفی هم نگه داشتن این وسایل به مدت طولانی باعث خستگی افراد میشود. کیف پشت صندلی تاشو برای وسایل این مشکل را حل کرده است.

میز پشت صندلی تاشو برای لب تاپ و لوازم خودرو محصولی جدید و کاربردی برای همه ماشین ها در سفر های داخل شهری و برون شهری می باشد. این میز قابلیت باز و بسته شدن را دارد. بنابراین در صورت نیاز می توانید سینی را باز و مورد استفاده قرار دهید و در پایان آن را به حالت اولیه خود بازگردانید تا فضای زیادی را اشغال نکند.

مشابه همین محصول که به سینی پذیرایی پشت صندلی معروف است هم در فروشگاه موجود می باشد.

 

میز پشت صندلی ماشین برای لب تاپ و وسایل

 

ویژگی ها

سینی یا میز تاشو وسایل ، دارای یک قسمت برای نگهداری بطری و لیوان است که می توان برای ثابت نگه داشتن لیوان ، بطری آب ، نوشابه و … استفاده کرد.

این میز تاشو پشت صندلی خودرو دارای جیب های مختلف است که برای نگهداری کاغذ ها و مدارک ، عینک ، خودکار و سایر لوازم که اغلب پشت کیسه ماشین پر میکنید و نگران خراب شدن بهم ریختگی یا گم شدن آنها هستید مناسب است.

در پشت محصول نیز دو گیره اتصال منعطف جهت نصب میز تاشو به صندلی ماشین قرار گرفته که امکان استفاده از میز لوازم پشت صندلی برای انواع ماشین ها را فراهم کرده است.

 

میز تاشو پشت صندلی خودرو برای وسایل و خوراکی و لب تاپ

 

دیگر مزیت ها

این میز خودرو برای جمع کردن کلیه وسایل ریز و درشت ، خوراکی ها ، نوشت افزار ، عینک ، موبایل ، تبلت و … و انجام کار روی آن مناسب است. با این میز استند براحتی در حین حرکت خودرو میتوانید به کارهای خود رسیدگی کنید. یکی ازین کارها کار با لب تاپ است که همانند میزی جلوی شما قرار گرفته تا براحتی از لب تاپ استفاده کنید.

این میز به حالت تاشو با زیپ بسته میشود که نگهداری لب تاپ داخل آن را برای شما راحت و امن میکند.همچنین هنگام باز شدن دارای لبه های نگهدارنده اطراف کیف می باشد که از تکان خوردن و لیز خوردن لب تاپ هنگام پیچ جاده و لرزش ها حفاظت میکند.

 

سینی و کیف پشتی ماشین تاشو برای وسایل

 

قیمت: ۵۵,۰۰۰ تومان

لینک خرید

 

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/3yn9xX