قمقمه اسپری دار

 

قمقمه اسپری دار نیو بی

 

توضیحات محصول

آب نیاز اصلی بدن و همواره استفاده از آب در زمان گذشته جزء الویت اصلی انسان بوده به همین دلیل بشر مجبور شد در همان ابتدا برای استفاده از آب و نگهداری از آن ظروفی مانند قمقمه را اختراع کند. در حال حاضر قمقمه‌ها از همان ابتدای کودکی اولین همراهان بچه‌ها برای رفتن به مهدکودک و مدرسه هستند و با بزرگ‌ شدن کودک اندازه و شکل آن هم تغییر می‌کند تا جاییکه در بزرگسالی در حین ورزش و پیک نیک با ظاهری متفاوت در بین وسایل‌هایشان دیده می‌شوند.

قمقمه ، ظرفی برای حمل آب یا نوشیدنی می باشد و نیاز شما برای همراه داشتن آب را برطرف می کند. این فراورده در گنجایش های مختلفی ساخته می شود که رایج ترین آن ها ۵۰۰ ، ۷۵۰ و ۱۰۰۰ سی سی گنجایش را دارا می باشد.

 

 

ویژگی ها

معمولاً برای ساخت قمقمه از پلی اتیلن که یک پلاستیک برای مصارف خوراکی می باشد ، استفاده می شود. قمقمه اسپری دار Pro Sports معرفی شده در این بخش دارای یک طراحی زیبا و مدرن است و می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و از این رو بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

اگر بخواهیم نیازهای یک ورزشکار را در استفاده از وسایلی نظیر قمقمه را در نظر بگیریم وزن و ظرفیت آن می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. این قمقمه نیز به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر برخورداری از وزن بسیار سبک، ظرفیت مناسبی داشته باشد تا شما بتوانید حجم بیشتری از مایعات موردنیاز خود را داخل آن قرار دهید.

قمقمه اسپری دار New.B دارای کیفیت مطلوب و جنس بدنه آن از پلاستیک سخت که بسیار مرغوب و غیر سمی بوده و دارای خاصیت بازیافت می‌باشد. ویژگی دیگر قمقمه اسپری دار New.B نوع طراحی آن است که به کمک واشر‌های ضدنشت در برابر نشت آب و مایعات به‌خوبی مقاوم شده است و اطمینان داشته باشید که محتویات داخل قمقمه شما به کیف یا ساک ورزشی شما نشت نمی‌کند همچنین این قمقمه دارای بند بوده که شما می توانید آن را در دست خود به راحتی نگه داشته و یا در باشگاه از دیوار آویزان کنید.

 

قمقمه اسپری دار New.B

 

بهترین برای ورزشکاران

خروجی آب از قمقمه اسپری دار به‌ صورت لوله‌ای بوده و از یک درپوش برای در آن استفاده شده، همچنین دارای اسپری در قسمت بالایی بوده که در صورت نیاز می توانید برای اسپری کردن آب داخل قمقمه از آن استفاده نمایید.

در صورت تمایل شما می توانید قمقمه اسپری دار New.B را به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید و یا اگر دوست داشتید محتویات داخل آن را گرم یا سرد کنید می‌توانید لیوان آن را داخل فریزر یا مایکروویو قرار دهید بدون این‌که آسیبی به قمقمه شما وارد شود.

قمقمه ۶۰۰ میلی‌لیتری New.B که دارای گنجایش بسیار مناسب برای استفاده یک نفر است و حمل ونقل آن را نیز آسان می‌کند، همچنین وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی ورزشکاران بوده و دارای کیفیت بالا و ساخت کشور چین می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

 

قمقمه اسپری دار

 

قیمت: ۶۵,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg

 

 

 

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/Ap27Hb