تفریحات و ورزش های آبی

تفریحات و ورزش های آبی برای لذت بردن از تابستان و هوای گرم وابسته به امکانات منطقه زندگی شما متفاوت و متعدد هستند.

برای بسیاری از ما ، تابستان مترادف با آب است. هیچ چیز مانند تسکین خنک پرش به دریاچه ، استخر ، اقیانوس یا رودخانه با تابش آفتاب تابستانی بر سرمان ، ما را به دوران کودکی بر نمی گرداند.

ورزش های آبی یکی از بهترین راه ها برای خنک ماندن در هنگام کمپ زدن است. هیچ روزی خیلی گرم نیست وقتی جایی برای غواصی دارید – بنابراین ، در جشن روزهای سرگرم کننده پیش رو ، سعی کنید تابستانی جدید را امتحان کنید. چه دور شنا ، اسکی روی آب یا کایت بورد ، مطمئناً چیز جدیدی برای امتحان پیدا خواهید کرد. همچنین تعداد زیادی ورزش های آبی وجود دارد که خانواده ها می توانند با هم انجام دهند ، و این راهی عالی برای گذراندن اوقات با کیفیت با عزیزان شما است.

افرادی که مشتاق و معتاد به آدرنالین هستند باید برای برنزه شدن آماده شوند ، در حالی که ورزش های آبی هیجان انگیز را تجربه می کنند و در ساحل کوکتل می نوشند. در اینجا 10 ورزش آبی برتر وجود دارد که باید در تعطیلات تابستانی خود امتحان کنید ، و این ورزش ها راهی عالی برای لذت بردن از حداکثر تعطیلات شما هستند.

قایقرانی

قایقرانی یک ورزش آبی است که به شما اجازه می دهد تابستان را در حالی که پارو می زنید ، استراحت کنید و از نسیم لذت ببرید ، لذت ببرید. ممکن است آنقدر از قایقرانی لذت ببرید که زمان خود را از دست بدهید ، و این یک ورزش عالی است که می توانید در کنار دوستان و خانواده خود از آن لذت ببرید.

 

قایقرانی ، تفریحات و ورزش های آبی

 

پارو زدن ایستاده

طی چند سال گذشته ، قایقرانی ایستاده در بین علاقه مندان به آب محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این نوع پارو زدن با آب مسطح راهی عالی برای گردش در حین تجربه این ورزش است و با موج سواری مانند موج سواری سنتی تفاوت زیادی دارد.

شما همچنین می توانید با دراز کشیدن روی تخته و پارو زدن با دستان خود استراحت کنید. این ورزش می تواند ترکیب کاملی از آرامش و ورزش را ارائه دهد.

 

پارو زدن ایستاده

 

تیوب یا قایق بادی

شناور یا تیوب های بادی از گذشته تا به امروز برای تفریح روی آب استفاده میشده که امروزه تنوع آن بسیار بالا می باشد. از شناور های دو نفره تفریحی و عاشقانه تا چند نفره و ختی تیوب تک نفره با امکانات مختلف. حتما یک *پمپ باد همراه خودتون داشته باشید که برای تنظیم باد این وسایل بادی لازم تون میشه.

شناور دو نفره عاشقانه

شناور تک نفره

قایق بادی تک نفره تفنگ آبپاش

تیوب بازی تک نفره

 

استخر های بادی

اگر به خاطر شرایط فعلی کرونا از محیط های عمومی و استخر پرهیز میکنید راه حل این کار این است که استخر را به منرل بیاورید. با تهیه استخربادی میتونید یه استخر جمع و جور خانوادگی داشته باشید و تابستون ازش لذت ببرید.

استخر بادی خانواده ، تفریحهات و ورزش های آبی

 

جت اسکی

جت اسکی ورزشی است که در بین علاقه مندان به آب و هیجان جویان محبوب است. این ورزش بسیار پر جنب و جوش است و به دلیل سرعت حرکت در آب باعث افزایش آدرنالین شما می شود. برای لذت بردن از این ورزش شگفت انگیز لازم نیست شناگر حرفه ای باشید ، اما همیشه باید به عنوان احتیاط جلیقه نجات بپوشید.

جت اسکی در دریا ، تفریحات و ورزش های آبی

 

پاراسیلینگ

پاراسیلینگ تجربه شگفت انگیزی را برای شما فراهم می کند. شما در هوا پرواز خواهید کرد که توسط یک قایق کشیده می شود و این فعالیت روح شما را پر از هیجان و هیجان می کند. پس از اتمام کار ، می توانید سریعاً با اشاره به قایق فرود بیایید.

 

پاراسیلینگ ، تفریحهات و ورزش های آبی

 

قایق بادی کشنده

اگر در تابستان با دوستان و خانواده خود در حال تفریح هستید ، سپس سوار قایق بادی کشنده شوید. این قایق بادی ها توسط یک قایق موتوری کشیده می شوند و سواری بسیار هیجان انگیز ، اما بسیار پر تلاطم را برای شما رقم می زنند.

قایق موتوری شما را با سرعت از دریا عبور می دهد و در روزهای گرم تابستان یک تجربه فوق العاده سرگرم کننده را ارائه می دهد. هنگام سوار شدن بر این قایق ها همیشه باید یک جلیقه نجات به تن کنید زیرا ایمنی در درجه اول اهمیت قرار دارد.

 

قایق بادی کشنده در دریا، تفریحات و ورزش های آبی

 

ویک بوردینگ

این ورزش آبی تجربه هیجان انگیز و ماجراجویی را در دریا برای شما فراهم می کند. شما نه تنها با پاشیدن آب شاداب می شوید ، بلکه با افزایش کشیدن توسط قایق در حالی که روی تخته ایستاده اید ، باعث افزایش آدرنالین نیز می شود.

 

ویک بوردینگ ، تفریحات و ورزش های آبی

 

پیاده روی در دریا و غواصی

پیاده روی در دریا برای کسانی که می خواهند در زندگی دریایی کاوش کنند ، اما شناگران حرفه ای نیستند یا نحوه غواصی را یاد نگرفته اند ، رویایی است. برای پیاده روی در زیر آب از یک متخصص کمک خواهید گرفت و برای تنفس از ماسک استفاده خواهید کرد. در طول فعالیت ، از غرق شدن در دریا ، احاطه شدن توسط حیوانات آبزی زیبا و صخره های مرجانی خیره کننده لذت خواهید برد.

 

پیاده روی در دریا ، تفریحات و ورزش های آبی

پیاده روی و غواصی در دریا

 

 

پایان/

مجله اینترنتی لردانا

*محصول مرتبط:

پمپ باد فندکی