ژل طبی افزایش قد بیتال btall

ژل افزایش قد سیلیکونی نامرئی پد داخل کفش

ژل افزایش قد بیتال قابل تنظیم تا ۵ سانتی متر

با ژل ها و پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن قد شما بلند شده و از آن لذت ببرید! این ژل ها در کف کفش قرار میگیرند و بطور نامرئی قد شما را در محیط بیرون بلند تر نشان میدهند. شما می توانید این ژل ها را از ۱ الی ۵ سانتی متر تنظیم کنید و به راحتی در کف کفش خود قرار دهید.

این محصول از جنس ژل سیلیکا تهیه شده است و فوق العاده مقاوم، راحت و شیک می باشد و همچنین با تمام کفش ها و سایزهای موجود در بازار سازگاری دارد.

ژل betall بهنترین روش افزایش تضمینی قد در دنیا بدون استفاده از داروهای مخرب شیمیایی و هورمونی و زیان آور برای بدن می باشد که افزایش قد شما بوسیله کفی betall انجام میشود و شما بطور نامرئی قد شما بلند میشود و میتوانید در اجتماعات از بلندی قد خود استفاده کرده و لذت ببرید. جنس ویژه ی این پد افزایش قد ضد حساسیت بوده و به گونه ای متناسب ارگونومی پا ساخته شده تا برای مدت بسیار طولانی قابل استفاده باشد.

 

ژل افزایش قد سیلیکونی از یک تا پنج سانت

 

پد افزایش قد ب تال

 

موارد کاربردی

فرض کنیم امشب عروسیمان است و ما کمی از آقای داماد یا خانم عروس کوتاه تریم برای اینکه جلوی اینکار را بگیریم چه کاری باید انجام بدهیم . خوب برای افزایش دادن قدمان مجبوریم یا عمل جراحی کنیم یا کفشهای پاشنه بلند بپوشیم. عمل جراحی را که بی خیال شوید! این عمل با هزینه سنگین و ریسک همراه بوده و ضمن اینکه تاثیر چندانی نخواهد داشت. پس چه باید کرد؟ پاسخ اینجاست. هیچ کاری لازم نیست انجام دهید ما به شما خرید ژل افزایش دهنده قد بتال betall را پیشنهاد میدهیم. با بیتال خیلی راحت تا ۵ سانت قد بلندتری خواهید داشت بدون اینکه کسی بداند یا کسی ببیند و بفهمد. فقط کافیست که بی تال را در زیر زیره کفش خود قرار دهید دیگر کار تمام است.

جنس ویژه ی این پد افزایش قد ضد حساسیت بوده و به گونه ای متناسب ارگونومی پا ساخته شده تا برای مدت بسیار طولانی قابل استفاده باشد.

 

before-after-betall

 

ژل سیلیکونی افزایش قد بتال

 

 

استفاده

این محصول از ۵ تا ژل یک سانتی که روی هم چیده شدن ساخته شده و بهترین و مناسب ترین وسیله برای افزایش قد انسان تا ۵ سانتی با قیمتی مناسب و بدون صرف هزینه های زیاد می باشد. امیدواریم از خرید ژل و سیلیکن افزایش قد بیتال betall درجه یک راضی و خوشنود باشید و از افزایش قد خود لذت ببرید

 

 

btall Gell

betall-pack

 

قیمت: ۶۵,۰۰۰ تومان

http://lordia.org/buyclick.jpg

محصول مرتبط

جوراب و پاپوش افزایش قد