چسب سرامیک و کاشی

آب بندی و درزگیری

 

چسب سرامیک و کاشی تایل ریفرم

 

چسب سرامیک و کاشی Tile Reform

چسب سرامیک و کاشی : گرفتن درز و فواصل بین کاشی و سرامیک در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر این مسئله به خوبی انجام نشود موجب نفوذ آب و رطوبت به قسمت های مختلف شده و پس از مدت کوتاهی پوسیدگی ، زنگ زدگی و تخریب به بار می آورد. چسب فیلر Tile Reform یکی از مهمترین موادی است که از آن برای درزبندی و آب بندی بین کاشی و سرامیک ها و یا کاشی و کابینت می توان استفاده کرد.

چسب سرامیک و کاشی Tile Reform پرکننده ضدآب است که پس از نصب کاشی و سرامیک می توان از آن برای درزبندی و پر کردن حد فاصل میان آن ها ، به پایان رساندن لبه های نصب کاشی و سرامیک استفاده کرد.

از کاربردهای دیگر استفاده این چسب بر روی آب بندی های قدیمی کاشی ، سرامیک و انواع درز هاست که بر اثر گذر زمان زرد و کثیف شده اند. به دلیل رنگ سفید چسب Tile Reform ، شما میتوانید با درزگیری مجدد روی درزهای قدیمی آن ها را تمیز و درخشان کنید و محیط سرویس بهداشتی ، حمام یا آشپزخانه تان را تمیز و نو کنید.

 

چسب برای آب بندی کاشی و سرامیک
Du Kkeobi Tile reform.

 

موارد استفاده

از این چسب درزگیر و آب بند میتوانید برای برای انواع کاشی وان حمام ،روشویی ، توالت ، سینک ، ایوان ، کاشی و سرامیک راهرو  و … استفاده کنید. مناسب برای پوشش زردی و کثیفی درزهای قدیمی اطراف توالت فرنگی ، درزهای کف حمام ، حیاط  و … (به دلیل رنگ سفید چسب)

ویژگی ها

یک محصول آماده تزریق و پر کردن

آسان محصول جهت تزریق چسب به کاشی در بازار

تزریق رنگ سفید برای رفع و پوشاندن درزهای کثیف و قدیمی

مناسب برای انواع کاشی کف

ضد آب و ضد قارچ

 

نحوه استفاده چسب کاشی

 

روش کار با چسب درزگیر کاشی سرامیک

برای شروع کار ابتدا گرد و غبار و آلودگی را از لبه ها و سطح کار و بین درزها با یک پارچه تمیز کنید. ممکن است مقداری چسب کاشی یا سیمان روی آن چسبیده باشد سعی کنید سطح مورد نظر را کاملا یکدست و تمیز کنید و اضافات را بردارید. این اضافات و زایده ها می تواند مانع از آب بندی درست شود و کار نهایی نتیجه خوبی نخواهد داد. بعد از تمیز شدن کمی مکث کنید تا سطح کاملا خشک شود.

اکنون سر چسب را در مرکز درز قرار دهید تا چسب از خط بیرون نیاید. حال چسب را به ارامی فشار داده و تا انتهای خط درز های کاشی تان ادامه دهید تا پر و یکدست شود. منطقه درزبندی شده را برای ۲۴ ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود. حال می توانید با خیال راحت از فضا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این روش برای حد فاصل میان کابینت ها ، سینک و کابینت ، کاشی و سینک و … نیز به همین صورت است.

 

چسب درزگیری و اب بندی سرامیک کاشی

 

قیمت: ۳۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg