چرخ خیاطی مسافرتی و اتوماتیک کوچک

کارکرد با برق ( آداپتور DC ) و باطری

 

چرخ خیاطی مسافرتی

 

چرخ خیاطی همراه

چرخ خیاطی تمام اتوماتیک و باطری خوربا دوختی بی نظیر برای دوخت پارچه های نازک و ضخیم در اختیار شماست. دوختن پارچه ها و لباس ها تون رو به این چرخ خیاطی بسپارید. این چرخ خیاطی هم قابل استفاده در منزل و هم مخصوص مسافرت و نقاط دور از دسترس می باشد.

کاربرد ها

بهترین گزینه برای دوخت لبه های مبل ، بالش ، پشتی ، پرده های ساختمان ، دوخت چرم مبلمان ، دوخت پوشش های پارچه ای در مکان های زاویه دار، گوشه ساختمان ، لبه ها . در ضمن دوخت به صورت زنجیری هست ! که از دوخت های محکم حساب می شود.

 

چرخ خیاطی Handy Stitch

 

مشخصات

• دارای دکمه روشن و خاموش

• بسیار خوش دست و روان

• بدنه فولادی با روکش پلاستیک مقاوم

•  طول  ۲۱ سانتیمتر

• عرض ۷ سانتیمتر

• ضخامت ۳ سانتیمتر

• وزن دستگاه ۳۱۰ گرم

• قابلیت کارکرد با برق ( آداپتور DC ) و باطری

* این دستگاه به همراه دفترچه و سه ماسوره به رنگ های سفید – آبی و قرمز + ۱ سوزن اضافه + سری مخصوص دوک + انگشت دانه به شما ارائه می شود

 

چرخ خیاطی باطری خور

 

به صرفه بودن؛ Handy Stitch با ابعادی کوچک از پس کارهای بزرگ بر میآید

این دستگاه خیاطی کوچک و خودکار ، با ابعاد کوچک خود کارهای بزرگی انجام میدهد و در حد یک چرخ بزرگ و حرفه ای کارایی دارد. با قیمت به صرفه و پایین خود و همچنین قابلیت حمل در نقاط مختلف برای دوخت های مختلف کاربرد بسیاری دارد.

شما به راحتی میتوانید دوخت لبه های مبل، بالش، پشتی، پرده های ساختمان، دوخت چرم مبلمان، دوخت پوشش های پارچه ای در مکان های زاویه دار ، لبه ها و … را به HandyStitch بسپارید.

همچمنین عملکرد با باتری آن ویژگی برتر آن است که بدون نیاز به برق و حتی در مسافرت و هر مکانی قابل استفاده می باشد. این چرخ به دلیل استقبال بسیار زیاد به سرعت موجودی آن پس از هر بار شارژ شدن انبار ، به پایان میرسد. پس فرصت را از دست نداده و قبل از اتمام کالا سفارش خود را ثبت کنید.  نحوه عملکرد چرخ خیاطی همه کاره و کوچک را در زیر میتوانید مشاهده کنید.

 

چرخ خیاطی پرتابل همه کاره مسافرتی handy stitch اصلی هندی استیچ خرید قیمت ارزان

خرید چرخ خیاطی پرتابل همه کاره مسافرتی handy stitch اصلی هندی استیچ قیمت ارزان

 

قیمت: ۱۸۰,۰۰۰ تومان

http://lordia.org/buyclick.jpg

 

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/Sst5Lz