چاقو تیز کن سه کاره kitchen

 

 

برای تیز کردن چاقوهای خود کافیست به سادگی تیغه را روی شیار تیزکننده قرار دهید و آن را به آرامی به عقب بکشید و در عرض چند ثانیه تیزی چاقوهای شما به روز اول برمیگردد.

پایه های لاستیکی ضد لغزش و طراحی ارگونومیک اطمینان می دهد که دستان شما در طول فرآیند تیز کردن با خیال راحت از تیغه های متحرک دور است. این دسته راحت در دست گرفته می شود و دارای بالاترین چسبندگی است و مناسب برای کاربران راست دست و چپ دست است.

این وسیله دارای سه سطح برای تیز کردن انواع چاقو ها می باشد. با ساختار مقاوم و دسته کاملا بهداشتی از لحاظ جنس به کار گرفته شده در آن ، دارای جنس مقاوم و محکم در برابر ضربه می باشد.

با کمک این محصول میتوانید چاقو های غیرقابل استفاده خود را دوباره تیز کنید و مانند روز اول از ویژگی تیز و برنده آنها بهره ببرید.

 

 

طراحی پایه ضد لغزش

پایه لاستیکی ضد لغزش چسبندگی عالی و ایمنی بالاتری را ایجاد می کند. به سادگی با قرار دادن آن روی سطح صاف چاقو هارا تیز کنید.

تیز کردن سه مرحله ای

اولین نوار تراش الماس ، تیغه آسیب دیده را ترمیم و صاف می کند و قبل از تیز شدن در شیار دوم شکل V آن را بازیابی می کند. در نهایت ، شکاف سوم به خوبی تنظیم شده است تا سطحی تیزی داشته باشد.

 

 

قیمت: ۱۴۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg