سه پایه موبایل عکاسی و فیلمبرداری منعطف

Selfie Flexi Pod Lootmela

 

سه پایه سلفی Selfie Flexi Pod عکاسی Lootmela لوتملا

 

گرفتن سلفی در هر مکان با سه پایه فلکسی

گرفتن عکس سلفی از مهمترین اختراعات بشر در زمینه عکاسی با موبایل اینجا بوده است. این اتفاق با دسترسی همه افراد به گوشی هایی که دوربین با کیفیت مناسبی دارند به سطح جدیدی رسید. الآن به جز عکس های سلفی که در فضای مجازی میبینیم بلکه سلفی های ویدیویی هم ساختار اصلی بسیاری از شبکه های مجازی نو ظهور شده است. همچنین در عصر ارتباطات بسیاری از مکالمات ما به صورت ویدیویی و از طریق همان گوشی موبایل ما صورت میگیرد.

با توجه به این حجم گسترده که از دوربین تلفن همراه برای کارهای مختلف استفاده میکنیم یک ابزار مناسب برای نگهداری آن هم نیاز است. هولدر ها ، پایه ها و مونوپاد های مختلفی برای این کار ساخته شده اند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. اما برخی از این ابزار به تنهایی پاسخگوی نیاز های بسیار هستند. مانند این محصول که مشاهده میکنید.

 

سه پایه سلفی موبایل عکاسی و فیلمبرداری

 

سه پایه موبایل سلفی منعطف Selfie Flexi Pod Lootmela

سه پایه موبایل سلفی Selfie Flexi Pod همانطور که از نامش پیداست در کنار پایه تلفن همراه ، به عنوان مونوپاد سلفی هم مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین با توجه به تنظیم ارتفاع آسانی که به سبب انعطاف پذیری بالای این محصول پدید آمده ، میتواند به عنوان هولدر هم مورد استفاده قرار گیرد. با این که نقطه عطف این محصول همین منعطف بودن آن است ولی از کیفیت آن هم نمیتوان گذشت.

طول این محصول ۲۵ سانتیمتر و وزن آن ۴۰۰ گرم میباشد. این پایه علاوه بر گیره مخصوص موبایلی که روی خود دارد و میتوانید گوشی موبایل تا ۵/۵ خود را روی آن قرار دهید بلکه به سبب پیچ استانداردی که دارد ، میتوانید تمامی مدل های دوربین را روی آن قرار دهید. جنس آن از پلاستیک با کیفیت است که انطعاف پذیری بسیار بالای آن را ممکن ساخته است. هر یک از سه پایه از ۹ توپ تشکیل شده که هرکدام به صورت مجزا و با هم قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارا هستند.

 

پایه عکاسی فلکسی منعطف

سه پایه موبایل برای سلفی انعطاف پذیر فلکسی

 

قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان

لینک خرید سه پایه عکاسی فروشگاه لردیا