لیزر حرارتی سبز پوینتر

برد ۱۲ کیلومتر

با قابلیت آتش زدن از راه دور

 

لیزر حرفه ای پوینتر

این لیزر مدل حرفه ای پوینتر سبز هست که علاوه بر ایجاد پرتو سبز خطی و جلوه های ویژه دارای کاربرد حرارتی دارد. قدرت حرارتی که این لیزر سبز در قسمت نوک پرتو سبز تولید میکند قادر به سوزاندن کاغذ ، مقوا ، کبریت ، چوب و نیز ذوب صفحات سربی می باشد. از کاربردهای مهم آن تست فیبرهای نوری ، راه سازی ، کوهپیمایی به ویژه جهت در خواست امداد ، دریانوردی کنترل فرود بر روی باند برای فرودگاه ها ، نصب آنتن های وایرلس برای نجوم و ستاره شناسی و ورزشگاه ها ساپورت کردن ۲ نوع باطری آلکالاین ضخیم کوتاه و بلند شارژی میباشد که شارژ زیادی در خود نگه می دارد و همچینین شامل یک باطری شارژی که این نوع باطری را ساپورت میکند.

دارای قفل امنیتی و کلید مربوطه میباشد که جهت دور نگهداشتن از دسترس اطفال و سایرین میتوانید لیزر سبز را قفل نمائید تا بهیچ عنوان کار نکند.پرتو نور سبز ایجاد شده با این لیزر حرارتی ۱۲ کیلومتر در خط مستقیم بوده و قدرت آن نیز بسیار بالا می بشد می باشد.

 

jd303

 

این لیزر دارای کلاهکی میباشد که با چرخاندن آن قدرت خروجی اشعه را کم و زیاد در نتیجه نقطه ته آن کوچک و بزرگ میکند. دارای کلیدی برای قفل کردن دستگاه که دور از دست کودکان از فعال کردن باشد.

این لیزر در بسته بندی شیک و محکمی ارسال میشود ، بعد از سفارش دادن این لیزر در ۳ روز کاری دست شماست. لیزر پرقدرت حرارتی JD-303 با برد ۱۲ کیلومتر واقعی و قطر پرتو بالا

Green-Laser

SDlaser303

در مدلهای قبلی که قدرتشان کمتر است، سوزش دست راپس از تماس ۵ ثانیه ای لیزر با پوست احساس می نمودید ولی در مدل jd-303 بدلیل قدرت بالاتر به محض تماس این سوزش احساس میشود و با افزایش فاصله نیز تداوم پیدا می کند. بهترین گزینه برای متخصصین در امر جاده سازی، صنایع و احداث تاسیسات، نجوم آماتور،کشتیرانی در حاشیه بنادر ، صیادی ،کوهنوردی، صخره نوردی، تست فیبر نوری و تفریح و لیزر شو و ….

 

در عکس زیر نحوه عملکرد این لیزر قدرتمند را مشاهده میکنید:

 

laser12KM

 

قیمت: ۲۵۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید لیزر حرارتی سبز پوینتر