شیلنگ آب بازشونده و انعطاف پذیر ایکس هوز

X HOSE

طول ۱۵ متر

 

شیلنگ X HOSE ایکس هوز

 

توضیحات

شیلنگ واقعا جادویی ایکس هوز X HOSE کاملا خودکار با باز کردن شیر آب تا سه برابر طول اولیه اش گسترش می یابد و آب را با فشار و به صورت اسپری و معمولی بیرون می پاشد. فقط کافیست تا شیر آب را باز کنید و این شیلنگ تا سه برابر اندازه اولیه خود قد کشیده و بزرگ شود و با بستن شیر آب به اندازه اولیه خود باز گردد.

این شلنگ فنری منعطف با دارا بودن سری مخصوص و منحصر به فرد شما را در شستشوی حیاط ، آبیاری باغچه ، شست و شوی ماشین و … می کند. با داشتن این شیلنگ و سری مخصوص آن قابل تنظیم به چندین حالت یک کارواش پر قدرت و ویژه هم در خانه خود داشته باشید

 

ویدیو نحوه عملکرد شیلنگ X HOSE ایکس هوز

 

 

همانطور که در ویدیو ملاحظه کردید طول اولیه شلنگ حدود ۵ متر بود که به محض باز شدن شیرآب طول آن به ۳ برابر افزایش یافت و به حدود ۱۵ متر رسید.

 

 

ایکس هوز شلنگی خارق العاده است

ایکس هوز تا ۳ برابر طول اولیه اش بزرگ میشود و با بستن شیر اب کوچک میشود.

طول اولیه این شیلنگ ۵ متر بوده که تا طول ۱۵ متر بزرگ می شود.

 

شیلنگ جادویی آب حودکار

 

خصوصیات

شیلنگ ایکس هوز X HOSE که از یک لایه قابل انعطاف ضخیم درونی و یک لایه تاشو بیرونی ساخته شده از جنس مش بافته شده ی قوی است و شبیه به هیچ شلنگ دیگری نیست و با ساختار خارق العاده ، استفاده از آن باعث رضایت شما شده و شما میتوانید به راحتی از آن در داخل خانه و حیاط و کارواش ماشین و شتشوی شیشه ها و دیوار و باغبانی و …. استفاده کنید.

شیلنگ جادوئی ایکس هوز با وزنی حدود یک پوند شما را از شر مشکلات شلنگهای سنگین و بلند راحت می سازد.

 

بسته بندی شیلنگ جادویی کارواش و منزل و باغچه اکس هوز

 

قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ تومان

http://lordia.org/buyclick.jpg

 

لینک محصولات مرتبط

سرشیر تصفیه آب خانگی

سردوش فیلتر حمام