دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب متصل به سرشیر آب در منزل و محیط کار / حذف اکثر آلودگی های موجود در آب

 

حذف سریع آلودگی های آب آشامیدنی

نیترات ، حشره کش ها ، زنگ آهن ، آرسنیک ، سرب ، کودهای شیمیایی و حیوانی و پس آبهای زباله ها و فاضلابهای صنعتی وارد سفره های آب زیرزمینی و از آنجا وارد آب آشامیدنی ما انسانها می شود. داشتن آبی سبک، سالم و گوارا در هر لحظه زندگی حق شماست. امروزه آب، این مایع حیات علاوه بر مصارف شرب که با سلامت انسانها ارتباط مستقیم دارد، بطور مستقیم و غیر مستقیم و بیشتر از هر ماده اولیه صنعتی در تمام صنایع نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

از این رو با آمـــاده کردن و تصــــفیه نمودن آب مورد نیاز صنایع مختلف می‌توان بهره‌وری را افزایش داد و از مصرف مخارج اضافی جلوگیری نمود، علاوه بر آن با تصفیه نمودن آب شرب به سلامت انسانها کمک شایانی خواهد شد.

فیلتر ها می توانند به میزان ۱۰۰۰۰ لیتر آب را تصفیه کنند .( توصیه می گردد بین ۶ ماه تا ۱ سال نسبت به تعویض فیلتر ها اقدام نمایید.)

دستگاههای تصفیه آب خانگی برای حذف یا کاهـش مواد زائد آب آشامیدنی بکار میروند. این مواد عمدتا عبارتند از :
الف) سختی آب
ب)   کلر و ترکیبات بیماریزای کلر
ج)   فلزات سنگین
د)   آلودگی های میکربی

 

دستگاه فیلتر و تصفیه اب برای شیر سینک و ظرفشویی

سرشیر تصفیه آب

 

آب سالم و مطمعن لازمه سلامتی شهروندان

آب تهران که از سدهای کرج، لار و لتیان تامین می گردد دارای کیفیت بالایی بوده و از این نظر معروفیت جهانی دارد. در سالهای اخیر بعلت کافی نبودن آب این سدها، برای تامین آب مورد نیاز تهران چاههای عمیق در سطح و حومه شهر حفر گردیده و آب آن به شبکه شهری اضافه گردیده است. آب این چاهها سختی آب تهران را بالا برده است و  در صورتیکه قبل از ورود به شبکه تصفیه و گندزدایی نگردد می تواند از طریق نشت پساب منشاء آلودگی های انگلی و میکروبی و فلزات سنگین شود.

 

 از طرف دیگر بالا بودن مقدار کلر تزریقی در تصفیه خانه ها برای مقابله با این آلودگی ها موجب ایجاد آلودگی شیمیایی آب می گردد که علاوه بر طعم و بوی نامطبوع، کلر موجب ایجاد ترکیبات بیماری زای تری هالومتانها می شود. آب های شهری را بایستی قبل از استفاده از وجود میکرب ها و انگل ها  و همچنین کلر و ترکیبات آن و در صورت موجود بودن، از فلزات سنگین پاک نمود.

 

دستگاه تصفیه آب

 

ویژگی ها

» قابل نصب بر روی همه شیرهای آب حتی دوش حمام

» دارای کیفیت ساخت بالا

» دارای فیلتر قابل تعویض

» ظرفیت تصفیه تا ۱۰ هزار لیتر آب

» نصب آسان

» راهنمای نصب تصویری

» قیمت مناسب

 

Tasfieh_4

سرشیری تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

 

قیمت: ۸۵,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg