دستگاه ترد کننده نرم کننده گوشت

Meat Tenderizer

سفارش آلمان

تردکننده گوشت دسته سوزنی میت تندریزر

 

تردکننده و نرم کننده گوشت

دستگاه ترد کننده گوشت از ۲۴ عدد سوزن یا سیخ کوچک مخصوص تشکیل شده است که با فشار دادن دستگاه روی گوشت و استیک، منجر نرم شدن بافت گوشت و در نتیجه کاهش زمان پخت گوشت تا ۵۰% و همینطور تردی گوشت میشود. همچنین سوراخ های ریز سطحی روی گوشت ایجاد شده باعث می شود آب ، نمک ، سرکه و ادویه جات و طعم دهنده های مورد نظر شما که گوشت یا ماهی خود را در آن میخوابانید براحتی جذب گوشت شود.

با ترد کردن گوشت قبل از پخت و پز از ایجاد حالت لاستیکی و چسبناک گوشت در زیر دندان ها هنگام خوردن جلوگیری کنید. با تیغه های تیز دستگاه در کسری از زمان شما میتوانید غذاهایی حرفه ای و خوشمزه بپزید. با گوشت های سخت و سفت استیک هایی بپزید که در دهان ذوب می شوند و همه را از آشپزی خود شگفت زده کنید و با هزینه کمتر خودتان در خانه استیک بپزید.

 

Meat Tenderizer

دستگاه نرم کننده و ترد کننده گوشت

 

پلاستیک روی دستگاه از جنس ABS مرغوب و بی ضرر بوده و طراحی ارگونومیک دستگاه باعث شده تا با فشاری کم تیغه های تیز دستگاه براحتی وارد گوشت شوند.همچنین دستگاه دارای صفحه ای متصل به تیغه ها در زیر آن می باشد که باعث تمیزی تیغه ها پس از هربار بازگشت آنها به داخل می شود که برای شستشوی تیغه ها نیز فقط کافیست صفحه را از انتها جدا کرده و پس از شستشو مجددا وصل کنید.

با استفاده از نرم کننده گوشت Meat Tenderizer دیگر احتیاجی به گوشکوب ندارید که هم سر و صدای خیلی زیادی دارد و هم باعث پخش شدن و پاشیده شدن گوشت ها می شود و خیلی راحت با فشار دادن دسته ۲۴ سیخ تیز وارد گوشت شده و با صرف انرژی و زمان کمتر نتیجه ای بهتر حاصل می شود.

 

ترد کننده گوشت

 

ویژگی های دستگاه ترد کننده گوشت

» قابل استفاده برای انواع گوشت ها

» بدون نیاز به صرف انرژی و زمان زیاد

» بدون پاشیده شدن تکه های گوشت

» صرفه جویی ۸۰-۵۰٪ در زمان آماده کردن گوشت

» بدون صدا

» دارای بدنه ای با کیفیت

» شامل ۲۴ سیخ تیز

» استفاده راحت و آسان

» قابل شستشو

» سایز : ۱۹cm x 5cm

» سفارش آلمان

 

بسته بندی تردکننده گوشت در رنگ سفید و مشکی

 

قیمت: ۹۵,۰۰۰ تومان

لینک خرید

 

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/JcUXmX