دستگاه نگین زن

blinger

 

دستگاه نگین زدن بلینگر بلینگ بلینگ

 

تزیین خلاقانه لباس و وسایل

تزئین کردن لباس و وسایل کودکان از کارهای جذاب و ذوق برانگیز است مخصوصا وقتی توسط خودشان و به سلیقه آنها انجام بشود که جنبه سرکرمی هم پیدا میکند. این روز ها که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را در خانه سپری می کنند ؛ تهیه کردن ابزاری که بتواند آن هارا سرگرم کند و در عین حال کاربردی و مفید باشد بسبار لازم و ضرروری است. بدین منظور میخواهم امروز در فروشگاه اینترنتی لردیا به شما دستگاهی را معرفی کنم که علاوه بر سرگرم کردن کودکان باعث افزایش خلاقیت و هوش آنها نیز بشود.

 

دستگاه نگین زنی همه کاره

دستگاه bling bling

 

دستگاه نگین زنی یکی از محصولات پرطرفدار بین تمام سنین می باشد. با این وسیله میتوانید به راحتی روی هر وسیله ای که بخواهید انواع برچسب های نگینی را بچسبانید. وسایلی مانند عینک؛ لباس، کیف، کفش، اسباب بازی را با این نگین های زیبا و متنوع تزئین کنید و لذت استفاده از آن وسایل را چندین برابر کنید. با این دستگاه حتی میتوانید برای مهمانی ها ، مجالس ، دورهمی ها روی موهای خود یا کودکان نگین بچسبانید و ظاهر زیبا و منحصر به فردی را برای خود ایجاد کنید و پس از اتمام کار آن را با دست و بدون درد از موهای خود جدا کنید.

دقت داشته باشید که این نگین ها خود به خود از وسایل شما جدا نخواهد شد. چسب نگین های این دستگاه محکم است و در اثر گرما و زمان طولانی، از وسایل شما جدا نمی شود و تغییر رنگ در آن ها رخ نمیدهد. میتوانید به راحتی در کمترین زمان هر وسیله ای که بخواهید را با این برچسب ها زیبا کنید.

 

blinger device

خرید دستگاه نگین زن

 

ابعاد این محصول ۸X9.5X11.5 سانتی متر می باشد.کار با دستگاه بلینگر بسیار ساده است. کافیست ابتدا طناب کشی را در قسمت نشان داده شده قرار دهید.سپس برچسب دلخواه خود را درون جایگاهش قراردهید و به راحتی هر محلی را که بخواهید نگین بچسبانید درون جایگاه جلویی دستگاه قراردهید و سپس دسته آن را فشار دهید تا پرس شود و نگبن ها به خوبی بچسبند. همراه دستگاه بلینگر ۸ عدد برچسب نگینی در رنگ های مختلف قرار دارد. میتوانید آن هارا به موها و وسایل مختلف بچسبانید و نهایت لذت را ببرید. بهترین انتخاب برای هدیه به خود و دوستانتان.

 

نگین زدن روی کفش و لباس کودک

 

قیمت: ۳۲۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg