Liquid Nano

مایع نانو محافظ صفحه نمایش

اولین محافظ صفحه نمایش مایع نامرئی در جهان با خواص بی نظیر

 

مایع نانو محافظ صفحه

 

توضیحات

محافظ صفحه نمایش مایع نانو محصولی چند منظوره است که می تواند در صفحه شیشه ای هر وسیله الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. محافظ صفحه نمایش سنتی فقط برای یک دستگاه خاص ساخته شده و پرهزینه است. با یک محافظ صفحه نمایش مایع نانو Nano شما یک محصول چند منظوره خریداری می کنید. محصولی که با بالاترین استاندارد و کیفیت ساخت می باشد. مایع نانو و محافظ صفحه نمایش یک ماده شیمیایی غیرسمّی بوده که به صفحه شیشه ای وسیله شما مانند موبایل ، تبلت ، لب تاپ ، تلویزیون و … شما نفوذ کرده و آن را آب بندی می کند.

تنها با یک قطره صفحه نمایش گوشی و یا تبلت خود را از خط و خش و ضربات احتمالی محافظت کنید. مایع محافظ نانو جایگزین مناسب برای محافظ های مختلف صفحه نمایش مانند انواع گلس‏ ‏می باشد. کاربردی بسیار بالا که علاوه بر محافظت از تاچ و LCD گوشی وزن گوشی شما را به سبب عدم نیاز به گلس و گارد گوشی هم پایین می اورد.

 

چگونه کار می کند؟

NANO Liquid Glass Protection محصولی مهندسی شده است که یک پوشش مبتنی بر سیلیکون است و از طریق آزمایش و تحقیق گسترده تولید شده است تا یکی از پیشرفته ترین پوشش های نانو برای دستگاه های قابل حمل را ارائه دهد. جالب اینجاست که هیچ چسب و رزینی در ماتریس ساختار آن وجود ندارد – این لایه از طریق اثر Van Der Waals می چسبد. این بدان معناست که نیروهای کوانتومی مولکول های Liquid Glass را به لایه زیر لایه ای که آن را پوشش می دهد رسم می کنند بنابراین هیچ گوشه و لبه ای وجود ندارد که بتواند ناپدید شود یا گرد و غبار را به خود جلب کند.

محافظت شیشه ای مایع به دلیل فرآیند کاربرد منحصر به فرد خود ، ۱۰۰٪ دستگاه آگونیستیک است. به عنوان یک مایع می توان از آن در هر تلفن هوشمند ، هر رایانه لوحی ، هر صفحه لمسی استفاده کرد  و یک محصول محافظ یکپارچه را برای همه وسایل شما فراهم می کند.

 

مزایا و ویژگی ها

با استفاده از مزایای فناوری نانو ، محافظ صفحه نمایش مایع نه تنها مقاوم در برابر خراش هستند بلکه توانایی دفع آب و میکروب ها را نیز دارند. حتی موجب ارتقای وضوح صفحه نمایش و کیفیت عکس و فیلم هایی که هنگام استفاده از لنز دوربین می گیرید نیز میشود. این قطره نانو ، خود را به طور کامل جایگزین محافظ صفحات پلاستیکی کرده و گوشی شما را بسیار مقاوم در برابر خراش و ضربات محکم میکند. با استفاده از قطره محافظ نانو  می توانید اشعه حاصل از تلفن خود را با بیش از ۹۲٪ کاهش داده و باعث می شود صفحه نمایش تلفن همراه شما روشن تر شود ، بنابراین می توانید روشنایی صفحه را کمتر کرده و میزان درصد باتری بیشتری برا ذخیره کنید.

 

قطره نانو محافظ صفحه شیشه تاچ و ال سی دی

 

نحوه استفاده

ابتدا گوشی خود را با دستمالی که در پک موجود است حسابی تمیز کرده سپس ۳ الی ۴ قطره از مایع روی گوشی ریخته و با دستمال پخش کنید. اجازه دهید ۲ دقیقه به حال خود مانده و سپس با دستمال تمیز دیگر دوباره پاکش میکنیم.

ضد خش کردن صفحه نمایش تلفن همراه و تبلت بدون نیاز به برچسب های محافظ تنها با چند قطره از این محصول و در عرض چند دقیقه صفحه تلفن همراه خود را در مقابل آسیب دیدن ایمن سازید. این محصول با بهره گیری از فناوری نانو از خش افتادن و تا حدودی از کثیف شدن صفحه نمایش تلفن همراه جلوگیری میکند.

ویدیوی نحوه استفاده

 

محافظ نامرئی

محافظ صفحه ۱۰۰% نامرئی میباشد و هیچ درخشش یا انعکاس نوری ایجاد نمیکند. یکی از موارد در صفحات گوشی و تبلیت لمسی جذب چربی و اثر انگشت بر روی صفحه حسگر موبایل و تبلت می باشد ، استفاده از این محصول تا ۵۰% این مشکل را برطرف کرده و صفحه نمایشگر به راحتی پاک میشود. ‏با استفاده از این محصول شما هیچ سطح اضافه ای را بر روی صفحه نمایشگر موبایل خود احساس نخواهید کرد و لایه ای نامرئی با استحکام بالا ایجاد می شود و این لایه تاحدودی از آلودگی جلوگیری می کند. محافظ هیچگونه تاثیری بروی حساسیت لمسی صفحه نمایش نخواهد داشت‏.

 

مایع نانو محافظ صفحه نمایش موبایل

 

مشخصات کالا

  • محافظ ال سی دی ضد خش مایع
  • مناسب برای انواع گوشی و تبلت
  • ضد خش شدن ال سی دی پس از ریختن و پخش کردن چند قطره از مایع بر روی سطح مورد نظر
  • کیفیت بسیار عالی
  •  ساخته شده از مواد نانو
  •  محافظت کامل از ال سی دی در برابر خط و خش و ضربه
  •  جذب کمتر چربی و اثر انگشت
  •  رهایی از مشکلات غلط چسباندن برچسب های معمولی و ایجاد حباب
  • عدم افزایش ضخامت
  • کاهش وزن گوشی نسبت به محافظ ها پلاستیکی
  • عدم کاهش حساسیت تاچ
  • دارای درجه سختی ۹H
  • حجم ۲٫۵ میلی لیتر

 

نکات مهم

۱٫ دستگاه خود را قبل از استفاده خاموش کنید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما از هر منبع برق جدا شده است و کلیه موارد ، محافظ صفحه نمایش ، هدفون ، کابل های USB و غیره جدا کنید.
۲٫ مایعات اضافی را روی سوکت هدفون ، درگاههای شارژ و دیافراگم های حساس دیگر اعمال نکنید ، زیرا این ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
۳٫ هنگامی که نزدیک منبع اشتعال هستید از استفاده از مایع نانو خودداری کنید ، این شامل سیگار کشیدن است.
۴- مایع نانو محافظ را در تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید و آن را روی دستگاه گرم قرار ندهید.

 

 

قیمت: ۳۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید