دستگاه خوشبو کننده هوا  fumaki

 

 

دستگاه خوشبو کننده یا اسپری کننده به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در هر اتاق خواب ، حمام ، راهرو ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، یا فضای اداری به صورت خودکار و قابل برنامه ریزی عطر و بویی تازه و ماندگار اضافه می کند. استفاده مجدد از اسپری های خوشبو کننده خوشبو کننده اتوماتیک ساده است: فقط کافی است آن را داخل دستگاه پخش کننده خوشبو کننده هوا قرار دهید. وقتی اسپری تمام شد ، می توانید همان عطر یا رایحه دیگری را جایگزین کنید.

 

بهترین وسیله برای سرویس بهداشتی

وجود خوشبو کننده برای سرویس بهداشتی وسیله ای ضروری است. اسپری های دستی و مدیریت کارکرد با آن ها کمی مشکل است. بهترین راه حل استفاده از دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک برای تهویه محیط می باشد که دارای بدنه ای زیبا و جنس عالی است اسپری داخل آن جای می گیرد. در این دستگاه میتوانید تنظیمات دلخواه را انجام دهید. یه طور مثال زمان های پاشش را در طول شبانه روز و فواصل آن را تعیین کنید. این وسیله دارای سنسور نوری است که منجر به کاهش مصرف باتری آن میشود. در صورت تمایل به استفاده دستی نیز میتوانید دستگاه را در حالت خاموش قرار داده و با دکمه مخصوص روی بدنه هر وقت تمایل داشتید به صورت دستی اسپری نمایید.

 

 

ویژگی دستگاه خوشبو کننده خودکار

پاشش خودکار و قابل برنامه ریزی اسپری خشبو کننده

دارای کنترل از راه دور برای سهولت نصب و کارکرد در اماکن مختلف با انواع ارتفاع

مجهز به تکنولوژی هوشمند مصنوعی حساس به نور که منجر به مصرف حداقل انرژی میشود

محیطی آرام و هوایی خوشبو و مطبوع برای کار و استراحت

قابلیت تنظیم زمان اسپری کردن

دارای استاندارد بهداشت جهانی

ضد آلرژی و حساسیت

بوهای نامطبوع محیط را ازبین برده و لطافت هوا و رایحه دل انگیز گلهای بهاری را در کار و زندگی برای شما به ارمغان می آورد. وسیله‌ای مناسب در خوشبو کردن فضاهای عمومی وخصوصی مناسب برای منازل ، محل کار و کسب ، سرویس های عمومی ، مساجد و …

 

 

قیمت: ۱۳۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg