آی رینگ iRing حلقه ای باقابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نگهدارنده موبایل

 

قابلیت نصب روی بدنه همه گوشی‌های موبایل را دارد. قابل شست‌وشو با آب است. برای گرفتن عکس و نگه‌داشتن گوشی بسیار مناسب است.

 

خرید حلقه موبایل iRing

 

آی رینگ iRing ، حلقه نگهدارنده گوشی‌های موبایل است که می‌توان از آن به عنوان پایه‌ هم استفاده کرد. یعنی می‌توان گفت یک دوشخصیتی بسیار کاربردی و شیک است؛ علاوه بر اینکه کمک می‌کند گوشی را محکم و بدون احتمال افتادن در دست نگهدارید، می‌توانید به عنوان پایه‌ عمودی یا افقی نیز  از آن بهره بگیرید.

حلقه فلزی iRing، به‌راحتی به پشت بدنه گوشی موبایل نصب و از آن جدا می‌شود. این وسیله کوچک و پرتابل وزن بسیار سبک و دوام و استحکام بالایی دارد و برای همه انواع موبایل‌ها قابل استفاده است. کاربر می‌تواند از این حلقه در همه جهات و به صورت ۳۶۰ درجه استفاده کند.

 

stand-mobile-ring

 

قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

قابلیت نصب روی بدنه همه گوشی‌های موبایل را دارد

گرفتن عکس و نگه‌داشتن گوشی آسان

قابلیت شست‌وشو با آب

 

iRing2

 

حلقه استند موبایل بسیار سبک و کوچک است و می‌توانید در جیب یا کیف دستی خود آن را همیشه و همه‌جا همراه خود داشته باشید.

از حلقه استند موبایل iRing به عنوان پایه هم می‌توانید بهره بگیرید. گوشی را همچون قاب دیجیتال به صورت عمودی یا افقی روی میز بگذارید و ویدئوها یا عکس‌های گوشی را تماشا کنید. یا به طور مثال، هنگامی که موبایل سایلنت است، می‌توانید تماس‌ها یا پیام‌هایی که روی صفحه ظاهر می‌شوند را ببینید و هیچ رویدادی را از دست ندهید.

 

iRing3

 

حلقه استند موبایل iRing حلقه نگهدارنده گوشی‌های موبایل است که می‌توان از آن به عنوان پایه‌ هم استفاده کرد. یعنی می‌توان گفت یک دوشخصیتی بسیار کاربردی و شیک است.

 

حلقه چرخشی موبایل ای رینگ Iring

 

 

قیمت: ۲۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg