آبمیوه گیری جم

آبگیری انواع مرکبات، انار، لیمو ترش، غوره، کرفس و…

 

آبمیوه گیری جم آب گیری دستی انواع میوه

 

آبمیوه طبیعی نوشیدنی لازم برای تقویت و ایمنی بدن

آب میوه طبیعی بهترین نوشیدنی در هر فصل سال می باشد. جهت جلوگیری از بیماری های هر فصل لازم است تا میوه های ان فصل را چه به صورت خوراکی و یا آب گیری میل نمایید. فایده بزرگ آب میوه برای سلامتی به طور خلاصه موجب افزایش ویتامین ها و مواد معدنی در رژیم غذایی شما ، کاهش احتمالی وزن ، افزایش انرژی روزانه و محافظت در برابر بیماری ها میشود. اگر طرفدار خوردن خود میوه ها نیستید یا از خوردن میوه ها و سبزیجات کامل خود لذت نمی برید ، نوشیدن آبمیوه راهی مناسب برای گنجاندن آنها در رژیم غذایی است در حالی که تمام ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن را نیز به دست می آورید.

اگر از هر نوع درد یا التهاب رنج می برید ، آب میوه ممکن است به دلیل خواص ضد التهابی مکمل خوبی برای شما باشد. مصرف سبزیجات تیره و سبز و میوه هایی که دارای ویتامین C هستند ، بدن شما را با آنتی اکسیدان ها تغذیه می کند. نوشیدن آب میوه ها و سبزیجات مختلف می تواند مصرف مواد مغذی را افزایش داده و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن شما وارد کند. اینها در محافظت در برابر بیماری هایی مانند بیماری های قلبی ، قند خون بالا ، مشکلات مربوط به دستگاه گوارش ، سیستم ایمنی ، فشار خون بالا و موارد دیگر بسیار مهم هستند.

 

آبمیوه گیری جم آب گیری دستی انواع میوه

 

آبمیوه گیری دستی چرخشی جم

آبمیوه گیری چند کاره جـــم ساخت ایران است که در کارخانه توسط دستگاه های بزرگ صنعتی تزریق پلاستیک به خوبی تولید و با نام تجاری جــم برای فروش به بازار عرضه شده است.

آب میوه گیری چرخشی دستی یکی از جدید ترین نوع محصولاتی است که برای گرفتن عصاره انواع میوه و مرکبات آبدار از آن استفاده می شود. این دسته از لوازم آشپزخانه کار آبگیری مرکبات را برای خانم های خانه دار بسیار راحت تر کرده است و می توانند در زمان کوتاه تری این کار را بدون دردسر انجام بدهند. اگر به دنبال خرید آبمیوه گیری دستی جدید و کاربردی هستید این محصول می تواند یک پیشنهاد مناسب برای شما به حساب بیاید.

 

آبمیوه گیری جم آب گیری دستی انواع میوه

 

ویژگی های آب میوه گیری دستی و چرخشی جــم

جنس به کار برده شده در آن از درجه یک ترین و مرغوب ترین مواد پلاستیکی است، به همین دلیل زیبایی خاصی را توانسته از خود به نمایش بگذارد.ابعاد طراحی شده برای آبمیوه گیری چند کاره جم ۲۵ سانتی متر طول، ۱۱ سانتی متر عرض و ۲۲ سانتی متر ارتفاع می باشد که این مقدار بسیار بزرگ نبوده و به راحتی در کابینت آشپزخانه قابل نگهداری می باشد.

این آب میوه گیری چرخشی دارای یک عدد پایه تثبیت کننده پلاستیکی است که جهت نگهداری و فیکس شدن محصول با سطح مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه کوچک، وزن سبک و حمل بسیار آسان از دیگر ویژگی های آن به شمار می آید. از مزیت های دستگاه فوق عدم نیاز به هر گونه منبع انرژی مانند برق می باشد لذا به راحتی با نیروی دست به چرخش در می آورد و در هرجایی که بخواهید قابل استفاده است.با خرید آبمیوه گیری جم به راحتی می توانید به آبگیری انواع مرکبات، انار، لیمو ترش، غوره، کرفس و… بپردازید.

 

 

خصوصیات

قطعات این وسیله زیبا و کاربردی به راحتی از هم جدا شده و قابل شست و شو به صورت دستی یا با کمک ماشین ظرفشویی می باشد.جالب است بدانید آبمیوه گیری چند کاره جم قابلیت میکس انواع غذایی با هم را دارد و به شما در پخت انواع غذاهایی از جمله الویه، نان محلی ترکیب مواد فلافل و موارد مشابه کمک ویژه ای خواهد کرد.

استوانه اصلی ای که در آب میوه گیری چرخشی قراردارد دارای دو عدد خروجی، یکی برای خروج آب گرفته شده و دیگری برای خروج تفاله تعبیه شده است.دو عدد ظرف بزرگ پلاستیکی در جعبه گذاشته شده است که در زیر هرکدام از این خروجی ها قرار می گیرد و نیاز به استفاده از ظرف خاصی نمی باشد.اگر برای سفت یا شل کردن مهره بزرگی که در پشت استوانه متصل می شود دچار مشکل شده اید می توانید از آچار مخصوص آن نیز استفاده نمایید.

 وسیله ای ساده اما بسیار کارامد در هر خانه راحت ترین وسیله برای اب گرفتن انواع میوه به راحتی آبمیوه مرکبات را بگیرید و از آن لذت ببرید آبمیوه گیری انواع مرکبات مثل لیمو، پرتقال، گریپ فروت، نارنج و غیره

 

دستگاه آبمیوه گیری جم jam juicer دستی و چرخشی سبک چرخ گوشت

 

قیمت: ۱۳۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg