کلمن شیشه ای دو طبقه جنس آکریلیک

کلمن شیشه ای آکرولیک مناسب مجالس، میهمانی ها، رستوران ها، سلف سرویس تولد ها و جشن ها

 

کلمن دو طبقه شیشه ای اکریلیک برای مهمانی ابمیوه

 

سرو جذاب انواع نوشیدنی ها در میهمانی ها

کلمن زیبای شیشه ای دو طبقه که با ریختن آب میوه و یا شربت جذابیت آن دو چندان خواهد شد. دارای دو شیر برای هر طبقه بوده و میتوان دو نوع طعم دلچسب و متفاوت را سِرو کرد. نوشیدنی هایی که هم میتواند سرد و یا گرم باشد. آبمیوه ، شربت ، شیر گرم ، شیر کاکائو و انواع نوشیدنی هایی که میتواند زینت بخش یک محفل میهمانی جذاب و با شکوه باشد.

این کلمن شیشه ای مناسب هم استفاده خانگی و هم تجاری مثل رستوران ها ، کافی شاپ ها ، برای برگزاری میهمانی، جشن های عقد و یا تولد، پذیرایی سلف سرویس و … می باشد.

این کلمن با بدنه ضد خش بوده و مخزن ها به آسانی جدا میشوند.

 

اجزای کلمن دو طبقه اکریلیک

 

مشخصات و کاربرد

ابعاد این کلمن دو طبقه ۲۴x24x54 سانتی متر می باشد و دمای ۱۰۰ تا ۲۰- درجه را تحمل می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که سردترین یا گرم ترین نوشیدنی ها را با کمک این کلمن سرو کنید. نصب این وسیله بسیار راحت است. ابتدا باید پیچ شیر این کلمن را باز کنید ، سپس آ ن را در جایگاه تعبیه شده در کلمن وارد کنید ، حال پیچ را از سمت درون کلمن ، روی شیر محکم بپیچانید.

در مرحله بعد فیلتر استوانه ای شکل را به درب کلمن وصل کنید . حال می توانید پایه آن را وصل کنید و از ویژگی های این محصول استفاده کنید.جنس بدنه این ظرف اکرولیک است بنابراین وزن سبکی دارد و میتوانید به راحتی آن را هرجا که بخواهید حمل کنید. بدنه محکمی دارد و مدت طولانی کیفیت خود را حفظ می کند.این کلمن دو طبقه شیک در رنگ قرمز موجود است.

 

 

ویژگی ها

اندازه  ۵۴ * ۲۴ * ۲۴ سانتیمتر

جدا شدن مخزن ها به آسانی

برند دتوکس Detox

جنس اکریلیک

رنگ شفاف

بدنه ضد خش

موارد استفاده:  نوشیدنی شربت ، آبمیوه ، آب ، میوه ، مناسب استفاده در خانه ، جشن ها ، مهمانی های سلف سرویس ، هتل ، رستوران ، کافی شاپ و …

 

کلمن شیشه ای اکریلیک دو طبقه

 

انتخابی عالی برای سرو نوشیدنی در مراسم و مهمانی های تابستان است. اگر میهمانی های با پذیرایی سلف سرویس برگزار میکنید بهترین وسیله برای سرو نوشیدنی مخزن شیشه ای اکریلیک دو طبقه شیر دار است.

این مدل شامل یک کلمن بزرگ شیشه ای با دو مخزن مجزا برای سرو دو نوع نوشیدنی می باشد. نمونه های متفاوتی از این محصول وجود دارد اما این مدل نسبت به سایر مدل ها یک مزیت مهم دارد که هر طبقه این کلمن شامل یک شیر مجزا بوده و به راحتی می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب و میل کنید.

 

نصب کلمن شیشه ای اکریلیک دو طبقه

 

قیمت: ۲۵۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg

 

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/a21nSG