کلاه حمامی و اصلاح موی کودک

baby shower cap

 

کلاه حمامی

 

توضیحات

از دغدغه های همیشگی مادران حمام بردن یا اصلاح موی سر کودکان دلبندشان است و اکثرا کودکان با گریه از رفتن به حمام و یا ارایشگاه و یا کوتاه کردن مویشان در منزل امتناع میکنند. به آن ها حق بدهید! چرا که در حمام با ریختن آب و یا کف روی صورتشان اذیت میشوند و در هنگام اصلاح مو از حرکات قیچی ، شانه ، ماشین اصلاح و … می ترسند و یا از ریختن مو بر روی صورت و گوش خود اذیت میشوند و واکنش نشان میدهند.

برای حل این موضوع کلاه حمامی کودک مناسب ترین وسیله برای رفع ترس کودکان از حمام و ارایشگاه است. این کلاه که به کلاه دوش نوزاد هم معروف است در حمام مانع ریزش آب و کف به روی صورت فرزند شما شده و ترس از حمام در وی از بین میرود. از این کلا برای اصلاح موی سر هم استفاده میشود. موقع اصلاح مو کافیست این کلاه را بر روی سر کودک خود بگذارید تا از مشاهده انچه بالای سرش اتفاق میوفتد نترسد و موی اصلاح شده بر روی گوش و صورتش ریخته نشود.

از این کلاه پلاستیکی در روز های افتابی هم میتوانید برای محافضت از نور و گرما بر روی سر و صورت کودک خود استفاده کنید. این کلاه با وزن ۴۰ گرم بوده و مناسب کودکان هم پسر و هم دختر تا سن ۴ سال می باشد. برای تنظیم و فیکس شدن کامل بر روی سر کودکان هم چهار دکمه بر روی کلاه تعبیه شده تا مطابق اندازه سر کودک تنظیم شود.

 

کلاه اصلاح موی کودک

 

ویدیو کلاه دوش و اصلاح موی کودک

 

ویژگی های کلاه حمامی کودک

این کلاه دوست داشتنی از ابتدای تولد کودک قابل استفاده و پر کاربرد است. این وسیله میتواند محیط حمام را برای بچه ها جذاب کند. جنس ساخت این محصول از فوم سبک بوده و بسیار نرم و محکم می باشد. همچنین قابل شستشو بوده و در اثر شستشو با آب سرد و گرم تغییر فرم نمی دهد.

مهمترین ویژگی کلاه حمامی و اصلاح این است که بر روی پوست لطیف نوزاد و کود حساسیت ایجاد نمی کند.

این کلاه کودک برای هر دو گروه دختران و پسران طراحی شده است و با دکمه های تغییر اندازه سر قابل تنظیم است.

از موارد استفاده دیگر اینکه میتوان در روزهای گرم ، در بیرون منزل،  در مسافرت و یا در ماشین از تابش نور مستقیم افتاب بر روی کودک جلوگیری کرد.

 

کلاه دوش کودک

کلاه حمامی نوزاد

 

مشخصات کلاه حمامی

دارای ۴ دکمه سایز بندی برای سنین مختلف

رنگ بندی شاد و جذاب

دارای محافظ روی گوش

بسیار نرم، سبک و منعطف بدون فشار آوردن به سر کودک

بهترین وسیله برای جلوگیری از سوزش چشم و وارد نشدن آب و کف به داخل گوش کودک

مناسب در زمان اصلاح موی کودک

قابل استفاده به عنوان آفتابگیر

فاقد مواد مضر و سمی و حساسیت زا

جنس فوم سبک و محکم

قابلیت شستشو

رده سنی از بدو تولد تا ۴ سال

ابعاد  ۲۶ * ۲۹ سانتیمتر

 

کالای مشابه در فروشگاه

تبلت کودک آموزش زبان

 

کلاه حمامی پلاستیکی baby shower cap کودک

 

قیمت: ۴۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg

baby shower cap in aliexpres