پاور بانک شیائومی SHIAOMI

طرح مدل Mi توان ۱۰۰۰۰

 

پاور بانک شیائومی

 

پاور بانک شیائومی

پاور بانک شیائومی یا شارژر همراه با توان ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر را می‌توان یکی از بهترین‌های بازار در میان سایر محصولات هم‌ رده‌ از سایر برندها دانست. باتری‌های درجه‌ یک سامسونگ و ال‌جی، بدنه آلومینیومی مقاوم، ایمنی فوق‌العاده بالا و طراحی سبک و باریک، همه و همه از ویژگی‌هایی است که آن را جز ده شارژر همراه (پاوربانک) برتر جهان قرار داده است. در دنیای دیجیتال امروز که وابستگی افراد به گجت‌های الکترونیکی قابل‌شارژ، مثل گوشی و تبلت بسیار زیاد شده است، این باتری‌های یدک نقش پررنگی پیداکرده‌اند.

 

power bank shiaomi

پاور بانک شیائومی

 

باتری

باتری‌ها را قلب پاوربانک می‌دانند. درون پاوربانک‌ها چیزی جز باتری و مدارات الکتریکی وجود ندارد. البته بیشترین سهم از وزن پاوربانک‌ها هم به باتری آن‌ها مربوط می‌شود. وزن این پاوربانک ۲۰۵ گرم است.  هرچقدر که این باتری‌ها کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند، پاوربانک مرغوب‌تر و کارآمدتر است. پاور بانک شیائومی از باتری‌های درجه‌یک دو شرکت بزرگ سامسونگ و ال‌جی استفاده می‌کند. چهار باتری لیتیوم یونی در این محصول، می‌تواند ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت انرژی الکتریکی را ذخیره کند. این مقدار انرژی برای ۳٫۵ بار شارژ کامل آیفون ۶ یا یک‌بار شارژ آی پد مینی کافی است. برای آگاهی از میزان شارژ، چهار نشانگر LED بر روی قسمت پلاستیکی بدنه وجود دارند. روشن بودن هرکدام از آن‌ها، بیانگر ۲۵% از کل شارژ است.

 

پاوربانک شیائومی

 

سایر ویژگی ها

شدت‌ جریان ورودی ۲ آمپر است. به کمک یک آداپتور ۲ آمپری می‌توان باتری‌های پاو بانک را در مدتی حدود ۵ تا ۶ ساعت شارژ کرد. خروجی پاوربانک درگاه USB است. شدت‌جریان خروجی هم ۲٫۱ آمپر است. به کمک این جریان می‌توان گوشی‌ها و تبلت‌ها را با سرعت بالا شارژ کرد. درون بسته‌بندی، یک کابل microUSB فلت وجود دارد؛ اما می‌توان از کابل‌های USB دیگر هم استفاده کرد. به کمک مدارهای ایمنی که درون بدنه تعبیه‌شده‌اند، پاوربانک کاملا در برابر نوسانات جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می‌شود.

NDY-02-AN به‌طور خودکار شدت‌ جریان موردنیاز را برای دستگاهی که به آن متصل می‌شود، تشخیص می‌دهد و در صورت افزایش جریان بیش از مقدار مجاز، اقدام به قطع جریان می‌کند. بدنه‌ پاوربانک با فلز آلومینیوم باکیفیتی پوشیده شده است که در برابر خوردگی و سایش مقاوم است. دو سر بدنه که محل قرارگیری دکمه‌ی پاور و درگاه‌های USB و نشانگرهای شارژ است، جنسی پلاستیکی دارد. این پاوربانک با امکانات و قابلیت‌های فنی و البته وزن و ابعاد کوچکش، جزو محبوب‌ترین پاور بانک‌ها در سطح جهان است.

 

پاور بانک شیایومی

 

 

قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید

 

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/NFH6vz