ماسک پارچه ای دولایه ضد حساسیت

ماسک پارچه ای جنس تریکو کاملا نخ بنددار

ارسال رایگان به سراسر کشور

ماسک پارچه ای نخی رنگ مشکی ارزان

این روز ها تاثیر و الزام استفاده از ماسک بر کسی پوشیده نیست و استفاده از ماسک نه تنها به محافظت شما از COVID-19 کمک می کند بلکه به محافظت از دیگران نیز کمک می کند. فکر کنید پوشیدن ماسک به عنوان یک عمل فداکارانه است ، که در آن ما همه مسئولیت آن را بر عهده داریم و وظیفه خود را برای کمک به محافظت از آسیب پذیرترین اعضای جامعه خود انجام می دهیم. اصلی ترین شیوه پخش شدن کورونا ویروس از شخص به شخص دیگر توسط قطرات تنفسی است که فرد مبتلا با سرفه ، عطسه یا صحبت کردن باعث انتقال میشود. ماسک صورت اما می تواند این قطرات را مسدود کند.

 

ماسک پارچه ای

بهترین و بالاترین کیفیت متعلق به ماسک صورت پارچه ای با حداقل دو لایه پارچه پنبه استفاده شده است. همیشه به دنبال ماسک پارچه ای باشید که تعداد نخ های آن زیاد باشد. تعداد رشته های بالا مانند فیلتر عمل می کند که شما را از استنشاق قطرات تنفسی باز می دارد و در عین حال به شما امکان تنفس راحت را می دهد. اگر دنبال ماسکی با کیفیت تر از دولایه هستید میتوانید از ماسک سه بعدی که اخیرا توسط فروشگاه لردیا طراحی شده بازدید کنید.

تناسب و کیفیت: شما باید بتوانید به راحتی در ماسک خود تنفس کنید ، به طوری که حتی نیازی به برداشتن آن وقتی در فضای عمومی هم نیستید احساس نکنید. ماسک صورت باید از زیر بینی تا چانه و عقب به سمت گوش را پوشش دهد. اگر شکاف هایی وجود داشته باشد فایده ای نداشته و شما را از استنشاق ذرات تنفسی ریز مصون نمیدارد.

 

 

ویژگی ها

این ماسک از دولایه پارچه با کیفیت از جنس تریکو کاملا نخی ساخته شده تا روی صورت بسیار ملایم باشد تا ضمن پوشاندن کامل بینی ، دهان و چانه احساس خوبی را به شما بدهد که از همه مهتر با زدن طولانی این ماسک شما هرگز احساس خستگی و کلافگی نخواهید کرد.

جهت ایمنی بالاتر ماسک با دولایه پارچه دوخته شده تا فیلتر قوی تری را انجام دهد. از ویژگی مهم آن ضد حساسیت بودن ماسک به دلیل الیاف کامل نخ و پنبه است که در استفاده طولانی مدت عوارض پوستی به همراه نخواهد داشت. در هنگام استفاده تنفس راحت تر را نسبت به سایر ماسک ها احساس خواهید کرد.

بعد از چندین بار استفاده به راحتی میتوانید در ماشین لباسشویی و یا با مواد شوینده و ضد عفونی ماسک را شستشو دهید.

 

 

مشخصات

» جنس: پارچه ای

» الیاف: تریکو کاملا نخی

» دولایه جهت ایمنی بیشتر

» ضد حساسیت

» قابل شستشو

» احساس و تنفس بهتر

» اتصال به گوش بند دار

 

توصیه بهداشتی

شما باید بعد از چندین بار استفاده حتما ماسک صورت خود را با مواد شوینده بشویید و حتی اتو کنید.

نباید هرگز جلوی ماسک خود را لمس کنید زیرا ممکن است دست شما آلوده باشد.

فقط هنگام قرار دادن ماسک یا جدا کردن آن ، حلقه های گوش یا اتصالات پشت را لمس کنید.

 

ماسک پارچه ای ضد کرونا ویروس

 

ارسال رایگان به سراسر کشور

قیمت: ۶۰,۰۰۰ تومان

سفارش از طریق پیام و چت پشتیبانی