قالب کیک کمربندی نچسب

گرد ، مربع و قلبی

 

قالب کیک کمربندی

 

قالب کیک کمربندی

قالب کیک کمربندی : ​​​​​​​پخت کیک و شیرینی در خانه حس و حال خیلی خوبی دارد و اگر به این هنر علاقه داشته باشید لذت آماده کردن این خوراکی خوشمزه و پر طرفدار براتون خیلی جذاب هست. کیک ها انواع مختلفی دارند و بافت هر دستور کیک با دستور دیگه متفاوت است.

با این قالب کمربندی به سهولت کیک بپزید. بدون چسبیدگی به خاطر جنس کربنی محصول و نچسب بودن و همچنین جداشدن راحت کیک از قالب با باز کردن کمربند یک تجربه عالی را از پخت کیک در منزل به شما می دهد.

این قالب در سه طرح قلبی ، دایره ای و مربع که ارتفاع قالب ۶٫۵ سانت می باشد و قالب ها دارای قفل ضامن دار جهت باز شدن و سهولت بیرون آوردن کیک از قالب ها می باشد.

 

قالب کیک کمربندی قلبی

قالب کیک کمربندی دایره ای

قالب کیک کمربندی مربعی

 

مشخصات محصول

  • قالب ۳ تایی کیک کمربندی نچسب
  • در سه طرح مربع ، دایره ، قلب
  • ساخته شده از فولاد کربن
  • متشکل از سه قالب نچسب
  • با کیفیت عالی
  • ابعاد:۲۸ و ۲۶٫۵ و۲۱ سانتیمتر
  • ارتفاع :۶٫۵ سانتیمتر
  • دارای قفل ضامن جهت باز شدن و سهولت بیرون آوردن کیک از قالب ها

 

با پخت کیک در منزل روحیه خود را شاد کنید و از پویایی خود لذت ببرید و همچنین هزینه ها را کاهش دهید. شما با لوازم قنادی کامل بهترین کیک پز هستید به خودتان اعتماد داشته باشید.

 

CakeMold_5

CakeMold_6

 

طرز تهیه کیک اسفنجی با قالب قلبی

آرد ۱/۵ لیوان ، شیر ۱ لیوان ، روغن نصف لیوان ، شکر ۱ لیوان ، تخم مرغ ۳ عدد ، آب لبو نصف فنجان ، وانیل نصف قاشق چایخوری ، بیکینگ پودر ۱ قاشق چایخوری شکلات تخته ای صورتی

سفیده و زرده تخم مرغ ها را جدا کنید. سفیده ها را آنقدر بزنید تا فرم بگیرد و از ظرف نریزد. شکر و وانیل را به زرده ها اضافه کرده و هم بزنید تا کرم رنگ شود. روغن، شیر و آب لبو را به مخلوط زرده و شکر اضافه کنید. مخلوط آرد و بیکینگ پودر که الک کرده اید را کم کم به مواد افزوده و خوب مخلوط کنید. سفیده را به آرامی به مواد اضافه کرده و به صورت دورانی هم بزنید تا مخلوط شود.

فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود. مواد کیک را داخل قالب قلبی که چرب کرده اید بریزید و در فر به مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه بگذارید تا بپزد. کیک را بعد از پخته شدن از فر خارج کرده و بعد از خنک شدن با سلیقه خود تزئین کنید. برای تزیین و رنگ آمیزی کیک از پودر نارگیل ، آب لبو و زعفران میتوانید استفاده کنید. این کیک بسیار خوش طعم و خوشمزه را در منزل تهیه کرده و در روز عشق به عزیزانتان هدیه دهید.

 

قالب کیک کمربندی قلب دایره و مربعی

 

قیمت: ۲۶۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید

 

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/5zd9FP