قاشق طعم دهنده غذا Gusto

 

قاشق ادویه سوپ

 

قاشق طعم دهنده گوتسو Gusto

با این قاشق تزریق هوشمند عطر و طعم اضافی را به آشپزی خود اضافه کنید – مناسب برای اضافه کردن تمام گیاهان و ادویه جات بدون نیاز به پیدا کردن و حذف آنها بعد از پخت و پز

اگر شما مشغول پخت یک سوپ، بخارپز و یا غیره هستید و میخواهید گیاهان و ادویه جاتی مانند دارچین، و سیر و … را بدون نیاز به برداشتن آنها از درون غذا به آن اضافه کنید، Gusto جواب این خواسته شماست . نگران نباشید، قاشق را با گیاهان و ادویه جات خود بگنجانید، درب را ببندید و هنگام غذا خوردن آن را با این قاشق بهم بزنید. سپس هنگامی که شما پخت و پز را به پایان رسانده اید، به راحتی درب را باز کنید و دور بریزید. Gusto همچنین مناسب برای طعم کیک ها ، نوشیدنی های گرم و سرد با گیاهان و ادویه جات ترشی جات است.

 

قاشق طعم دار کردن

بهترین ابزار برای انواع سوپ

با Gusto از گیاهان تازه استفاده کنید.

مناسب برای تمام انواع وسایل آشپزی

قاشق طعم دهنده برای گیاهان و ادویه جات ترشی جات

عطر و طعم قاشق Gusto یک نوآوری واقعی برای همه دوستداران سوپ است. قاشق طعم دهنده کاملا مناسب برای اضافه کردن گیاهان و ادویه جات به سوپ و خورش ها و به راحتی آنها را پس از پخت و پز دور بریزید .

به این ترتیب شما یک ابزار آشپزخانه دارید که برای مخلوط کردن و در عین حال حاوی ادویه جات و گیاهان است که با غذای پخته شده آمیخته میشود. همچنین دارای یک دسته است که گیاهان خشک و تازه را پوشش می دهد.

 


ویژگی ها

ابعاد: ۶٫۵ x 3 x 27cm

عطر و طعم گیاهان و ادویه ها را به مواد غذایی و نوشیدنی ها تزریق کنید

ایده آل برای طعم و مزه سوپ، خورش ها و کاسه یخ ها یا کوزه های نوشیدنی های گرم و سرد

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

برای جلوگیری از رنگ آمیزی، از رنگ های قوی مانند زردچوبه و چای استفاده نکنید.

میزان حجم : یک قاشق چای خوری

 

 

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان