شمع هندوانه فانتزی ۲ تایی

مناسب شب یلدا

 

شمع هندوانه دو عددی شب یلدا

 

توضیحات

قبل از پیدایش برق از شمع ها برای روشنایی و گرما استفاده میشده است. اما امروزه از شمع برای روشنایی ضروری در هنگام قطع برق یا برای ایجاد یک محیط رمانتیک و یا در مراسم های مذهبی استفاده می‌شود. مثلا در رسم ازدواج ایرانی آینه و شمعدان یک عضو جدانشدنی سفره عقد و مراسم‌های بعد از آن بوده و در خانه‌ای که زن و شوهر با هم در آن زندگی می‌کنند به عنوان نشانه‌ای از عهدی که با هم بسته‌اند و معمولا در جایی از دکوراسیون خانه که جلب توجه کند تا زمان انتهای زندگی شان نگهداری می‌شود و یا در سفره آرایی های شب یلدا و یا سفره هفت سین ایرانی زیبایی خاصی به این سفره ها میدهد.

همچنین شمع از قدرتمندترین عناصر در دکوراسیون خانه است. شمع ، نیرو و انرژی پاکسازی و الهام دارد. محیط خانه را گرم می کند و انرژی های منفی و استرس ها را دفع می کند. گذشته از مسئله زیبایی شمع، تاثیر آن در افزایش انرژی و از بین رفتن استرس بسیار مهم است به همین دلیل این شمع های مناسبتی که بخصوص در شب یلدا و دورهمی ها روشن میشوند انرژی بخش بوده و محفلتان را گرم و فانتزی میکند.

 

شمع هندوانه

 

مشخصات

این پکیج شمع هندوانه یلدا کادویی تهیه شده از بهترین نوع پارافین است که با طراحی زیبا و هنرمندانه قالب هندوانه شکلی دارد که مناسب تزیین سفره‌های شب یلدا است.این شمع ها از پارافین مرغوب ساخته شدند و کیفیت ساخت بالایی دارند و همچنین رنگ کاملا زیبا و منظم هم دارند.این شمع ها همراه با جعبه طلقی ارسال میشوند و به همین دلیل برای هدیه بسیار مناسب هستند.

 یک شمع خوب دارای ویژگی هایی در رابطه با فیتیله ، نوع پارافین و .. است که در اینجا میتوانید مطالعه کنید.

 

ویژگی های شمع هندوانه

» ساخته شده از بهترین نوع پارافین

» کیفیت ساخت بالا

» طراحی بسیار زیبا و جذاب

» همراه جعبه طلقی

» مناسب هدیه دادن

» مخصوص سفره ارایی شب یلدا

 

شمع شب یلدا طرح هندوانه

 

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان

لینک خرید

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/AtGqoy