سفید کننده دندان + پودر زغال میراکل

DENTAL WHITE

 

پک سفید کننده دندان دنتال وایت

 

توضیحات درباره پک سفید کننده دندان

بسیاری از شما به دنبال راهی عالی برای سفیدتر کردن دندان های خود هستید. هنگامی که صحبت از سفید کردن دندان ها می شود ، شما به طور خودکار فرض می کنید که باید به دندانپزشک بروید که حداقل برای شما هزینه های بالایی را خواهد داشت. خوب ، این جایی است که در ۲۰ دقیقه بدون نیاز دندانپزشکی دندان های خود را سفید خواهید کرد و به حالت اولیه بر میگردانید.

لبخند خود را روشن کن!

۲۰ Minute Dental White RX یک کیت حرفه ای در زمینه سفید کردن دندان ها است که به راحتی در خانه شما خدمات یک دندانپزشکی مجهز را با هزینه بسیار پایین ارائه میکند. اکنون در مدت زمان ۲۰ دقیقه می توانید دندان های خود را تا ۸ سایه سفید کنید. با استفاده از این سیستم شگفت انگیز سه مرحله ای ، زردی یا قهوه ای شدن دندان و همچنین لکه های به جا مانده از سال ها کشیدن سیگار بر روی دندان هایتان را برطرف کنید. اگر شما می خواهید دندان های سفید و لبخندی زیبا ودلنشین داشته باشید سیستم ۲۰ دقیقه تمامی انتظارات شما را تنها در عرض ۲۰ دقیقه بر آورد می کند.

 

سفید کننده دندان

 

دستگاه سفید کننده دندان چگونه کار می کند

این یک روند سه بخشی است که در زیر مشاهده میکنید:

ابتدا دندان های خود را با محلول ویتامین E آغشته کنید.

پس از آن ، شما سه گانه را به شتاب دهنده LED وصل می کنید ، سپس با استفاده از نوری که روی دندان هایتان قرار دارد ، سینی را برطرف کنید.

پس از آن ، شما نور را فعال می کنید ، و بیست دقیقه صبر می کنید تا نتیجه کار خود را ملاحظه کنید.

همه این مراحل بدون هیچ گونه درد و حساسیتی بدون نگرانی اتفاق می افتد ، بنابراین آنچه را که مهم است ، روی دندان های زیبا ، چشمگیر و سفیدتر خود متمرکز کنید.ایده اصلی این روش استفاده محلول ویتامین E برای سایش و از بین بردن لکه ها است و ادغام ان با نور کار را تمام میکند!

 

DENTAL WHITE

سفید کننده دندان

 

امکانات

» سیستم سفید کننده کامل دندان ها

» در ۲۰ دقیقه دندانهای خود را تا ۸ سایه سفید کنید

» فناوری دندانپزشکی حرفه ای در خانه

» عمل اکسیژن عمیق لکه ها را پاک کرده و از بین می برد

» لکه های ساخته شده طی سال ها را از بین می برد

» نور LED روند سفید کردن را سرعت می بخشد

محتویات

شامل قلم سفید کننده

سینی ژل دهان

چراغ شتاب دهنده LED

*شما با استفاده از دستگاه و کلید مخصوص آن تنها در عرض کمتر از ۲ ماه میتوانید زردی دندان ها و سیاهی دندان ها را کاملا از بین ببرید.

 

دنتال وایت

 

قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg

 

 

DENTAL WHITE 20 MINUTE