ساعت رومیزی دکوری موتورسیکلت

Motorcycle Desktop Clock

 

ساعت رومیزی دکوری موتورسیکلت

 

توضیحات

ساعت یا نشان گر زمان از جمله وسایلی است که در طول شبانه روز دفعات زیادی به آن نگاه میکنیم. این ساعت ها غالبا به شکل دیواری، مچی یا رومیزی و … هستند. ساعت های رومیزی انواع مختلفی دارند و در دسته های رومیزی شماطه دار، فانتزی (دکوری) ، زنگ دار تقسیم میشوند. اما بهترین آن ها ساعتی است که شمایل دکوراتیو و شیک داشته باشد و بتوان دو منظوره از آن استفاده کرد. هم ساعتی که دقیق زمان را نشان دهد و هم ترکیب و شکلی زیبا که با هر بار نگاه از آن بتوان لذت برد. همچنین از دیگر ویژگی های ساعت رومیزی امکاناتی چون کوک کردن و آلارم برای بیدارباش است که بتوان سر تایم دلخواه آن را برای زنگ هشدار تنظیم کرد.

پسر ها و اغلب برخی دختران علاقه زیادی به موتورسیکلت دارند و این علاقه از کودکی در آن ها شکل میگیرد. ساعت رومیزی و دکوری طرح موتورسیکلت با طراحی اسپورت و شیک خود هر نظر و با هر سلیقه ای را به خود جلب میکند و در ناخوداگاه ذهن تصویری دلپذیر را نقش میبندد. از این ساعت زیبا میتوان برای روی میز مطالعه ، عسلی کنار تخت ، کنار آباژور ، اوپن آشپزخانه ، میز دکوراتیو وسایل تزیینی ، روی کنسول ، بالای شومینه و جاهایی که نیاز به ساعتی جمع و جور و حرفه ای و دکوری دارد استفاده کرد.

 

ساعت رومیزی دکوری زنگ دار

 

ویژگی ها

ساعت موتور سیکلت علاوه بر ظاهر جذاب کارکرد مناسبی دارد. ساعتی دقیق و قابل اعتماد که با باتری قلمی کار میکند و از جنس پلاستیک براق با کیفیت ساخنه شده است. این ساعت رومیزی دکوری قابلیت تنظیم زمان هشدار (آلارم) را دارد. یک ساعت رومیزی روی میز یا کنار تخت همیشه زیباست.

قیمت بسیار مناسب این ساعت رومیزی از ویژگی بارز آن بوده که در مقایسه با دیگر فروشگاه ها متوجه خواهید شد.

ساعت رومیزی طرح موتور یک هدیه زیبا و جذاب برای هر سن و جنسیتی بوده که هم جنبه تزیینی و هم جنبه کاربردی دارد.

 

ساعت زنگ دار رومیزی طرح موتورسیکلت

 

کاربردهای ساعت رومیزی

شاید سوالی در ذهن شما خطور کند که آیا با وجود گوشی های موبایل و تایم دقیق و زمان هشداری که آن ها دارند باز هم استفاده از این ساعت ها توجیحی دارد؟! پاسخ این است که بله. تلفن های همراه ساعت های دقیق و زنگ هشدار خوبی دارند اما به عنوان ساعت و یا زنگ هشدار طراحی نشده اند و تنها وسیله ای هست که این امکان را داراست اما از ویژگی های یک ساعت رومیزی بهره نبرده است.

نکته دوم این است که تلفن همراه به دلیل اینکه در شبانه روز همراه شماست و به آن عادت کرده اید برای بیدار کردن شما مناسب نیست زیرا با درامدن صدای زنگ تنها با لمس و چشمان بسته زنگ هشدار را قطع میکنید و به دلیل اینکه ذهن، زنگ و آلارم های مختلف گوشی را دائما در روز میشنود و به آن بیشتر عادت دارد ممکن است نسبت به آن واکنشی هم نداشته باشد و شما خواب بمانید.

نکته سوم و مهم دور بودن گوشی موبایل هنگام خواب است. تمامی متخصصین این مورد را تاکید کرده اند که در هنگام استراحت و خواب شبانه تلفن همراه را از خود با فاصله زیادی گذاشته و به خواب بروید. سلامتی انسان در هر شرایطی مهمترین مسئله است. به دلیل اینکه تلفن همراه در طول روز دائما همراه ما است بدن انسان نیاز به دوری از امواج این وسیله و استراحت دارد و برای بیدار باش صبحگاهی بهترین وسیله یک ساعت زنگ دار است.

اگر شما هم سخت از خواب بیدار میشوید نیاز به بیدار شدن سر تایم دارید بهترین گزینه خریداری یک ساعت رومیزی زنگدار است که ما ساعت دکوری و رومیزی طرح موتور را پیشنهاد میکنیم.

 

motorcycle Desktop clock

مشخصات

دارای ظاهر فلزی نما

بسیار شیک و فانتزی

مناسب تزیین اتاق کودک

وسیله دکوری و شیک

قابلیت تنظیم زنگ هشدار

جنس بدنه پلاستیک براق

عملکرد با باتری قلمی

مناسب برای هدیه دادن

 

ساعت رومیزی دکوری

 

قیمت: ۱۳۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید