ریسه ال ای دی

به طول ۳ متر و دو عددی

 

نوار ریسه LED

نوار LED یا ریسه ال ای دی با نور درخشان و جذاب خود کاربردهای بیشماری اعم از مسکونی یا تجاری ، ایجاد می کند. اضافه کردن رنگ های پر جنب و جوش به مهمانی ها ، عروسی ها ، نمایش های کریسمس ، اجتماعات یا به طور دائمی برای برجسته کردن دکوراسیون ، حوضچه های باغ و راه پله ها با توجه به لوله های پی وی سی منحصر به فرد ، درزگیر و … را میتواند جلوه ای خاص به دکوراسیون شما میدهدو حتی می توان در تمام طول سال و همیشگی از آن استفاده کرد.

در هر جایی جلوه ای عالی ایجاد کنید. با وزن بسیار سبک و آسان برای استفاده ، می توانید فقط در چند دقیقه در فضای خود تغییر و تحول ایجاد کنید. پاسیو ، عرشه ، ایوان جلو ، اتاق خانواده ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه و هرجای دیگر را با خلاقیت خود زیباتر و جذاب تر کنید. دور درختان ، دور نرده ها ، زیر کابینت و … همه اینها بستگی به خلاقیت و سلیقه شما دارد.

 

 

ویژگی ها ریسه ال ای دی

این نوع از ریسه سوزنی LED با ۵۰ عدد لامپ کوچک یخی در رنگ های نوری متنوع (هفت رنگ، سبز، قرمز، آبی و نارنجی) و رقص نورهای بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش جشن ها و میهمانی ها است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پایین، طول بلند ۳ متری و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و … و بطور کلی محیط های داخلی و خارجی ساختمان مناسب ساخته است.

سیم پایدار به شما امکان می دهد از روش های مختلفی از این چراغ ها استفاده کنید ، این ریسه ال ای دی گزینه مناسبی برای چراغانی روی درخت ، دیوار ، دکور و خیلی جاهای مختلف برای شما هستند. در شب سیم آن کمتر دیده می شود بنابراین شما به جای کابل ، نور را می بینید. آنها را در گلدان قرار دهید ، آنها را آویزان کنید. از این چراغ ها می توان در داخل و خارج از منزل استفاده های چند منظوره کرد.

 

ریسه ال ای دی سوزنی

 

نحوه عملکرد

استفاده از آن به دلیل داشتن دوشاخه معمولی بسیار آسان است و فقط کافیست آنرا به پریز برق متصل کنید تا شروع به کار نماید. با زدن کلید کوچکی که همراه ریسه است می توانید نوع رقص نور را انتخاب نمائید. رقص نور های مختلف آهسته یا تند و از ترکیب رنگ های متنوع، قابل انتخاب هستند.

همچنین می توانید تمام ریسه را بدون رقص نور، ثابت روشن نگه دارید. این نوع ریسه برای آذین بندی جشن ها و اعیاد می باشد. با توجه به اینکه این ریسه با برق ۲۲۰ ولت کار می کند، نباید ریسه را در محیط های خیلی مرطوب استفاده و یا در آب غوطه ور نمود.

 

 

قیمت: ۴۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید