روغن گیر استیل

روغن گیر استیل ملاقه استیل گرفتن روغن اضافی مواد غذایی سرخ شده

 

روغن گیر استیل

 

توضیحات

تفت دادن و سرخ کردن غذا بدون روغن امکان پذیر نیست. این موردی است که تمام آشپز ها و حتی کسانی که آشپزی بلد نباشند می دانند. اما غذای پر روغن و یا ماده غذایی که سرخ شده و روغن گیری نشده باشد برای سلامتی مضر است. حتی بهترین روغن ها فقط در حد نرمال و مقدار کم میتواند برای بدن مفید باشد. پس مبحث گرفتن روغن اضافی غذا بسیار حایز اهمیت است. تقریبا برای هر آشپزی این اتفاق افتاده است که چربی و روغن غذایش بیش از حد معمول شود. برای گرفتن چربی اضافی از غذا روش های مختلفی وجود دارد. یکی روش سنتی است که از قالب یخ استفاده میشود. روش دیگر فشردن ماده غذایی است. اما در اینحا قصد داریم محصولی را معرفی کنیم که به سادگی این کار روغن گیری اضافی را برای شما به سادگی انجام میدهد.

 

ملاقه گرفتن روغن اضافی مواد غذایی

ابن گیره استیل برای برداشت مواد غذایی از درون روغن یا آب جوش هست که با فشردن گیره به راحتی میتوان مواد غذایی را به اطراف چرخاند و عمل روغن گیری بطور کامل انجام شود. کاملا برای برداشتن مواد غذایی سرخ شده از داخل روغن مناسب بوده که با استفاده از این ابزار ، روغن اضافی مواد سرخ شده و یا آب اضافی آنها حین برداشتن از داخل روغن و آب از درون منافذ کفگیر خارج می شود. همچنین به دلیل جنس استیل ضد زنگ کاملا در برابر حرارت مقاوم بوده و به دلیل عدم واکنش شیمیایی با مواد غذایی وسیله ای کارامد و سالم می باشد. با این وسیله مناسب ، راحت و کاربردی برای آشپزخانه دیگر نگران مواد روغنی اضافی و چسبیده به مواد غذایی نباشید و مواد غذایی سالم سرخ شده را سالم نوش جان کنید.

 

ملاقه روغن گیر استیل

 

ویژگی های روغن گیر استیل

» جنس : استیل ضد زنگ

» سالم و ایمن برای مواد غذایی

» مناسب برای سرخ کردن

» وسیله ای راحت و کاربردی آشپزخانه شما

» قابل استفاده درون تابه یا ظرف آبجوش

» مناسب برای برداشتن و برگرداندن مواد غذایی سرخ شده

» با استفاده از این محصول هنگام برداشتن غذا روغن اضافی تخلیه می گردد.

» مقاوم در برابر حرارت ( روغن و آبجوش ) تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد

» قابل شست و شو در ماشین ظرفشویی

 

گرفتن روغن مواد غذایی

 

نکاتی در مورد روغن سرخ کردنی

روغن‌ها دارای نقطه تبخیر مخصوص به خود هستند که در این دما بخار می‌شوند و به حالت بی‌اثر در می‌آیند؛ با توجه به نوع روغن که از چه گیاهی گرفته شده، این عدد متفاوت است. زمانی که در اثر حرارت‌های بالا دمای روغن به بیش از اندازه معین خود برسد، رادیکال‌های آزاد و مواد شیمیایی سمی به درون غذا آزاد می‌شوند و بعد از مصرف غذای پخته شده، درون بدن التهاب و تورم و گاهی مشکلات دیگری به وجود می‌آید.

 

گرفتن روغن سرخ کردنی

 

برای این که از این مشکل خلاص شوید، بهترین راهکار این است که به سراغ بهترین روغن سرخ کردنی بروید. این روغن‌ها تصفیه شده هستند به دلیل این که ناخالصی‌های موجود در روغن است که آنها را به حرارت حساس می‌کند و در طی فرآیند شیمیایی مخصوص تصفیه، این مواد ناخالص حذف می‌شوند. نقطه تبخیر مناسب برای روغن‌های سرخ کردنی معمولا ۱۹۰ درجه سلسیوس است. این دما دقیقا دمایی است که عمل سرخ کردن مواد غذایی اتفاق می‌افتد.

همیشه سعی کنید به اندازه کم از روغن سرخ کردنی استفاده کنید و  مقداری که به مواد غذایی شما اغشته هست را توسط ملاقه روغن گیر فشار داده و بگیرید و مقداری را هم کهدر ماهیتابه اضافی میماند دور بریزید.

 

 

روغن گیر استیل

 

 

قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان

لینک خرید