کرم روشن کننده و سفید کننده فوری ووکس اصل

VOOX Cream

 

سفید کننده پوست ووکس

توجه به پوست و زیباتر به نظر رسیدن یکی از دغدغه های امروزه در بسیاری از بانوان است. تمایل به آراسته و زیبا بودن همواره در اغلب افراد وجود دارد. برخی می خواهند پوست روشن تری داشته باشند و لک های پوستی خود را بپوشانند. بدین منظور برند VOOX کرم سفید کننده پوست را در بهترین کیفیت و حجم تولید و عرضه کرده است. این برند پرطرفدارترین تولید کننده در زمینه محصولات آرایشی است.این کرم قدرت سفیدکنندگی و ماندگاری بالایی دارد و به راحتی میتوانید از این کرم در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید و از کیفیت آن لذت ببرید. اگر بخش هایی از پوستتان در اثر قرار گرفتن زیر نور آفتاب دچار سوختگی شده است نگران نباشید. باکمک این کرم میتوانید طی چند دقیقه پوستتان را مانند قبل روشن کنید.

کرم سفید کننده VOOX علاوه بر خاصیت روشن کنندگی پوست ، دارای ویژگی های متعدد دیگری از قبیل محافظت از پوست، آبرسانی پوست ، جلوگیری از نفوذ آلودگی به پوست می باشد. در ترکیبات این کرم برخی از ویتامین های مورد نیازپوست مانند ویتامین E و C وجود دارد. همچنین این کرم برای پوست های خشک نیز مناسب است و از خاصیت مرطوب کنندگی بالایی برخوردار است. بنابراین در صورتی که در شهر های خشک یا فصل زمستان دچار خشکی پوست شدید این کرم به کمک شما می آید و به خوبی سلول های پوست شمارا ترمیم می کند. حجم این کرم ۱۰۰ میلی گرم است بنابراین میتوانید طی مدت زمان طولانی از این کرم استفاده کنید.

 

emotionWhite_3

 

نحوه مصرف

کافیست مقداری از این کرم را روی پوست خود ماساژ دهید تا مشاهده کنید که در همان لحظه پوست شما چندین درجه روشن خواهد شد. این کرم برای خانم ها و آقایان مناسب است. در صورت قرار گرفتن در محیطی گرم و ایجاد تعریق ، این کرم پاک نخواهد شد و ضدآب می باشد. تنها با شستن محل کرم میتوانید کرم را از سطج پوست پاک کنید.عملکرد بسیار سریع و بدون ایجاد هیچ آسیب پوستی و عوارضی ، بهترین انتخاب برای درخشان کردن پوست شما می باشد. این کرم در زمان بسیار کوتاهی جذب پوست شما می شود و لباس های شما را رنگی نمی کند. رایحه بسیار خوبی دارد و پوست شمارا با ظاهر کاملا طبیعی درخشان می کند و تمام لک ها و جوش روی پوست را محو خواهدکرد.

مشخصات کرم روشن کننده فوری ووکس اصل

• سفید کننده فوری بدن

• قابل استفاده برای تمام نواحی بدن و خصوصی

• دو خاصیت همزمان ( مرطوب کننده و سفید کننده )

• ماندگاری بالا

• مناسب برای تمام پوست ها

• قابل استفاده برای تمام بدن

• کاملا ضد آب

• براحتی شسته نمی شود.

• بدون لک انداختن و چسبیدن به لباس

 

قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید