دستگاه نگین زن

 

توضیحات

احتمالا نگین های مختلف با طراحی های زیبا را بر روی شلوار ، کیف ، بلوز و … دیده اید. برخی از این طرح ها بسیار جذاب و چشمگیر هستند و زیبایی لباس بر تن را دو چندان و گاهی اسپورت تر میکنند. امروز دستگاهی را برای شما تهیه کرده ایم که میتوانید با توجه به خلاقیت خود طرح های زیبا را بر روی لباس های مختلف خود پیاده کنید. بسیاری افراد از این دستگاه برای لباس های کمی قدیمی تر خود استفاده میکنند و دوباره جانی تازه به انها میبخشند و موجب درخشش دوباره انها بر تن میشوند.

حتی براحتی میتوان با کمک این دستگاه و پیاده کردن ایده های خلاقانه خود برای زدن نگین بر روی البسه به کسب درامد بپردازید. دستگاه نگین زن وسیله ای مناسب برای زیبایی بیشتر لباس ، کیف ، کفش ، کمربند و سایر مواردی که شما با خلاقیت خود میتوانید ایجاد کنید باشد.  وسیله ای بسیار ارزان ولی با کارایی بالا

 

ویژگی ها

  • اندازه کوچک ، حمل آسان
  • کارکرد اسان حتی برای کودکان
  • مورد استفاده برای  صنایع دستی
  • می توانید از بدلیجات و گل میخ های مشابه استفاده کنید
  • در هر زمان و مکان میتوانید طرح خود را اجرایی کنید
  • نیازی به برق و شارژ نیست

اگر لباسی خریده اید که با سلیقه شما جور در نمی آید اگر لباس یا کیف و کفشی دارید که ظاهر آن ساده است اگر لباس هائی که می پوشید، برایتان یکنواخت شده اگر می خواهید طراوت و تازگی را به لباسها و کیف و کفشتان بدهید. این دستگاه کوچک و کارامد میتواند به شما کمک کند. دستگاه نگین کوب یا چسباندن نگین و کریستال وسیله ای برای نمایش ذوق هنری و خلاقیت شماست.

 

دستگاه نگین زن دستی و ارزان

 

 از طرح ساده کیف ولباس های خود خسته شده اید؟

از لباس های ساده و قدیمی خود خسته شده اید؟

هر طرحی که می خواهید روی لباسهای مهمانی و مجلسی خود پیاده کنید

شما فشن دیزاینر خودتان خواهید بود

 

دستگاه نگین کوب نگین زن صنایع دستی ارزان

 

 

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان

لینک خرید

 

 

 

Bedazzler in amazon