دستگاه برش و پوست کن آناناس ایزی اسلایسر

Easy Slicer

پوست کن آناناس ایزی اسلایسر

 

با ایزی اسلایسر کافیه سر آناناس را برش دهید و کاملا جدا کنید. بعد ایزی اسلایسر را روی اناناس گذاشته و با فشار رو به پایین بچرخانید. به همین سادگی شما میوه اناناس را به شکل ورقه حلقه ای در بیاورید.

 

راه حلی آسان برای پوست کندن و برش زیبای آناناس

تا به حال چگونه آناناس را پوست میکندین؟ با برش های نامنظم توسط چاقو و ریختن آب و اصراف شدن بخش زیادی از این میوه خوشمزه و البته گران؟ خیلی ها هم از خیر این موضوع میگذرند و این میوه رو به صورت کمپوت مصرف میکنند. اما برای بهره بردن از خواص بی نظیر این میوه خوشمزه بهتر است آن را به صورت طبیعی مصرف کنید. ما ایده جذاب و خوبی برای روش پوست کندن و برش زیبا و حلقه ای آناناس داریم.  با دستگاه برش easy slicer براحتی اناناس تازه را خودتان پوست کنده و نوش جان کنید.

برای این کار سر اناناس را برش دهید و کاملا جدا کنید. بعد ایزی اسلایسر را روی سر آناناس بگذارید و با فشار رو به پایین بچرخانید. به این ترتیب میوه آناناس به شکل زیبا و شکیل ورقه حلقه ای در می آید و آماده مصرف میشود.

خواص میوه آناناس

از مزایای مهم آناناس طبیعی می توان به جلوگیری از سرطان ، کمک به هضم و گوارش ، شادابی پوست، کمک به انحلال و جلوگیری از لخته شدن خون ، بهبود دهنده سرما خوردگی و کاهش دهنده سرفه ، پیشگیری و درمان بیماری های قلبی و عروقی ، سلامت و شادابی پوست، استخوان سازی بدن و التیام دهنده زخم و … اشاره کرد.

ایزی اسلایسر easy slicer

پوست کن آناناس ایزی اسلایسر یا پوست کن ساده اناناس بهترین و راحت ترین روش پوست کنی این میوه خوشمزه و پر خاصیت است. این میوه دوست داشتنی را هرگز از سبد غذایی خود کنار نگذارید و حالا با این وسیله خوردن اناناس لذت بخش می شود.

این وسیله دارای تیغه های تیز می باشد که به راحتی میتوانید میوه را از پوست جدا نمایید.

 

مشخصات

وزن : ۱۳۶ گرم

کشور مبداء برند : آلمان

مقاوم و بادوام

جنس بدنه : پلاستیک

پوست کندن، مغزه گیر و اسلایسر همزمان

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

ساخته شده از ABS

تیغه بسیار تیز پلاستیکی

 

 

قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg