دستکش سیلیکونی آشپزخانه

مناسب ظرفشویی ، تمیزکاری و گرفتن گرد و غبار و برداشتن اجسام داغ

تحمل حرارت تا ۱۶۰ درجه

 

دستکش سیلیکونی ظرفشویی

 

توضیحات

شستن ظرف ها فعالیتی است که در افراد مختلف حس های متفاوتی را به وجود می آورد. برخی عاشق این فعالیت هستند و برخی دیگر آن را امری کسل کننده و وقت گیر میدانند و از اینکار بدشان می آید. اما عقاید شخصی به کنار ، شستن ظرف ها بیشتر به عنوان یک فعالیت و مسئولیت بهداشتی در منزل شناخته میشود و باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

دستکش ظرفشویی جادویی

به طور معمول افراد ظرف های خود را با استفاده از اسفنج ، برس یا سیم ظرفشویی شستشو می دهند. اما از اختراع آن تا کنون تغییری در روند بهتر شدن آن شاهد نبودیم. حال به جای استفاده از اسفنج یا سیم ظرفشویی برای شستن ظرف های خود می توانید به راحتی این دستکش ها را به دستان خود بکشید و از دست واقعی خود برای شستن ظروف خود استفاده کنید.برای بسیاری از افراد ، این روش به مراتب راحت تر و آسان تر از استفاده از یک وسیله جداگانه است زیرا شما واقعاً می توانید به شستن ظرف ها بپردازید و از اینکه خیس نشوید یا در معرض مواد شیمیایی باشید نگران نباشید.

دستکش اسکاج دار sunin جدیدترین محصول در زمینه بهداشتی آشپزخانه می باشد. این محصول سازگار با محیط زیست بوده و از سیلیکون با کیفیت ساخته شده است. طراحی ارگونومیک این دستکش باعث سبک شدن و لطیف شدن این دستکش شده است. پرزهای این دستکش به گونه ای طراحی شده اند که باعث میشود که شما هر سطحی را به راحتی تمیز کنید.

موارد استفاده دستکش سیلیکونی دستکش حرارتی

مزایای دستکش سیلیکونی ظرفشویی

استفاده از این دستکش سیلیکونی برای تمیز کردن ظروف و خیلی کاربرد های دیگر مزایای بسیار دارد که در اینجا با برخی از آنها آشنا میشویم.

از پوست خود محافظت کنید

اولین و مفیدترین مزیت همه این است که با استفاده از این دستکش ها می توانید سدی بین پوست ظریف خود و مواد شیمیایی خشن بکار رفته در مواد شوینده ایجاد کنید. علاوه بر این اگر از آب گرم برای تمیز کردن ظروف خود استفاده می کنید ، در صورت عدم استفاده از دستکش ، پوست شما دو برابر بیشتر آسیب می بیند. اما با پوشیدن این دستکشها لازم نیست نگران استفاده از آب گرم و سرد باشید و یا از کدام نوع مواد شوینده استفاده کنید. در پایان ، همیشه پوست شما محافظت می شود!

جلوگیری از عفونت

بعضی مواقع بریدگی های کوچکی روی دستان شما ایجاد می شود و مسئولیت شستن ظرف ها، بزرگتر و سخت تر می شود. اما نگران نباشید! با این اختراع شگفت انگیز ، دیگر لازم نیست نگران عفونتهایی که در بریدگی یا هر نوع دیگری از آن رخ می دهد باشید. علاوه بر این ویژگی، این دستکش ها از مانیکور ناخن بانوان محافظت می کنند.

گرفتن بهتر دست و ضد لغزش

حتما برایتان پیش امده و تجربه داشته اید که گاهی اوقات هنگام شستن ظرف ها، ماننده صابون چیزی از ظروف از دست شما خارج می شود و به نقطه ای دور پرتاب میشود. این طبیعی است زیرا دستان شما به طور طبیعی گیرایی و چسبندگی خوبی ندارند. اما با وجود این دستکشهای لاستیکی ، شما هر چقدر گلدان ، قابلمه ، بشقاب ، ظروف و وسایل آشپزی دارید بدون نگرانی از لغزش محکم آن ها را بشویید.

شستن مناطقی که اسفنج ظرفشویی قادر به آن نیست

همیشه نقاط و مکان های خاصی وجود دارد که با اسفنج و سیم ظرفشویی شما نمی تواند به آن برسد و حتی برای کسانی که شستشو با ماشین ظرفشویی را تجربه کرده اند زیاد پیش آمده است. برای این منظور توصیه می شود از این دستکش ها در نقاطی که اسفنج شما نمی تواند به آن برسد ، استفاده کنید ، مطمئناً انگشتان دست شما نیز می توانند به این نقاط برسند. خواه در اطراف دهان شیشه یا بطری باشد و در گوشه های صفحه یا گلدان دارای زاویه ای خاص باشد.

دستکش های سیلیکونی جادویی مناسب برای تمیز کردن ، گرد و غبار ، ضد باکتری ، مقاوم در برابر حرارت ، بدون لغزش ، میکروب ها و بدون بو (جفت)

هزاران برس ریز روی کف دست شما در دستکش جایگزین اسفنج های سنتی ، سیم ظرفشویی و اسکاچ و برس می شود. یک تجربه تمیز کردن جدید در خانه را کشف کنید. شستشوی یا تمیز کردن آن در ماشین ظرفشویی بسیار آسان است.

 

دستکش سیلیکونی کارواش و شستن ماشین

 

موارد استفاده

  • استفاده برای ظرفشویی
  • برداشتن قبله و ظروف داغ بدون نگرانی
  • از بین بردن گرد و غبار
  • شستشو اتومبیل
  • تمیز کاری موی حیوانات خانگی
  • تمیز کردن میوه ها و سبزیجات
  • تمیزکاری دیوار حمام و سرویس بهداشتی
  • و …

 

خصوصیات

– سطحی بدون لغزش برای گرفتن بسیار عالی

– سیلیکون ایمن ، ضد آلرژی زا و عاری از لاتکس

– مناسب برای از بین بردن و جمع آوری موهای حیوان خانگی از مبل و فرش (با مرطوب کردن)

– سطوح نچسب مانند تفلون

– قابلیت تحمل ۱۶۰°C

– انعطاف پذیر ، رنگارنگ ، سرگرم کننده است.

– مفید برای کلیه انواع کرهای کوچک روزانه ، آشپزخانه ، تمیز کردن حمام ، شستشوی اتومبیل و …

– سیلیکون با درجه مواد غذایی FOOD GRADE SILICONE ، ضدحساسیت به لاتکس ، مناسب تمیز کردن سبزیجات و میوه ها

 

دستکش سیلیکونی

 

عملکرد

شستشوی آسان: با پوشیدن این دستکش کف دست و انگشتان شما پوشیده از برس سیلیکونی ضخیم شده که با چسبندگی قوی آن می توانید به سرعت ظروف چینی ، ملامین ، تفلون و … کثیف را از چربی ها و لکه های روغن پاک کنید و بشویید بدون آن که مانند سیم و اسکاچ به ظروف تفلون اسیبی وارد شود.

مقاومت در برابر روغن: برای شستشوی خود دستکش ها می توانید آن را در آب جوش قرار دهید. فرمول بی نظیر مقاوم در برابر روغن ، جدایی روغن و دستکش را تضمین می کند.

با دوام: به لطف سیلیکون با کیفیت بالا ، این دستکش حتی بعد از ۳ سال می تواند قدرت و درخشانی خود را حفظ کند ، که معادل طول عمر ۳ جفت دستکش معمولی است.

کارکرد گسترده: از این دستکش به غیر از شستن ظروف میتوان به عنوان دستکش فر ، محافظت دست از اجسام داغ ، برای تمیز کردن دیواره های حمام و سرویس بهداشتی ، حمام کردن حیوان خانگی  و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

مزایای استفاده از دستکش کوره سیلیکون در آشپزخانه چیست؟

اجاق گازها جزوی از بهترین تجهیزات آشپزی در آشپزخانه هستند. با این حال ، به همان اندازه که مهم هستند ، می توانند صدمات بسیار جدی در صورت برخورد نامناسب با آنها وارد کنند. بنابراین مهم است که هنگام استفاده از اجاق گاز ، از دستکش مخصوص اجاق گاز سیلیکونی استفاده کنید.

این دستکش های سیلیکونی دارای ویژگی های منحصر به فردی همچون مقاومت در برابر حرارت بالا تا ۱۶۰ درجه ، قابلیت ضد آب بودن ، ضد نفوذ و ضد لکه شدن از دیگر ویژگی های دیگر آن است. به طور خاص برای افزایش ایمنی هنگام پخت و پز طراحی شده اند.

چرا دستکش سیلیکون با دستکش های دیگر متفاوت است؟

شکی نیست که دستکشهای سیلیکونی خیلی بهتر از دستکش های پارچه ای ، معمولی و یا لاستیکی است. تا حدی که FDA آمریکا نیز استفاده از آن را به همه توصیه می کند. نحوه تشخیص دستکش سیلیکونی و لاستیکی را در اینجا بخوانید.

 چندین عامل باعث تمایز این دستکش ها میشوند:

» دستکش های سیلیکونی از جنس سیلیکون با درجه بالا تولید می شود و باعث می شود آنها حتی در دماهای بسیار بالا مقاوم در برابر حرارت باشند.

» دستکش های سیلیکون بر خلاف نوع پارچه ای و معمولی که به دلیل داشتن مرطوب بودن و عدم شستشو ، بارهای میکروارگانیسم های ایجاد کننده بیماری را حمل می کنندو اجازه نمی دهند که باکتری ها را از بین ببرند.

» دستکشهای اجاق گاز سیلیکونی در مقایسه با دستکش معمولی چسبندگی بهتری دارند.

» این دستکش ها مقاوم در برابر بخار هستند و در نتیجه برای تخلیه ماکارونی و سیب زمینی های آب پز ، برنج و … فوق العاده مناسب بوده و از هرگونه سوختگی دست جلوگیری میکند.

اگر علاقه مند به تهیه غذاهای چینی هستید ، پس دستکش های سیلیکونی باید بهترین انتخاب شما باشد. این امر به این دلیل است که این دستکش ها برای محافظت از سوختگی ناشی از اسپلاتر و روغن داغ ، بسیار مورد نیاز شماست. و از آنجا که این دستکش ها غیرنفوذ هستند ، نباید در مورد استانداردهای بهداشتی نگران باشید زیرا تمیز کردن آنها به راحتی انجام می شود.

 

دستکش سیلیکونی

 

نکات مهم در هنگام خرید دستکش سیلیکونی

هنگام خرید دستکش مخصوص اجاق گاز سیلیکونی ، چند فاکتور وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. این شامل:

قیمت گذاری: دستکش های سیلیکونی با کیفیت کمی گران قیمت هستند اما در طولانی مدت از نظر اقتصادی بسیار بادوام هستند.

درجه سختی: میتس اجاق گاز سیلیکونی بسیار ایده آل است زیرا می توانند ضمن پخت و پز ، محافظت نهایی از سوختگی و بخار را داشته باشند.

کیفیت: کیفیت ساخت این دستکش ها همیشه باید در درجه اول اهمیت باشد زیرا هرچه کیفیت دستکش بالاتر باشد ، دستکش مفیدتر و قابل اعتماد تر است.

 

 

دستکش سیلیکونی رنگ بندی

 

قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید