درب توری مجیک مش

Magic Mesh

مغناطیسی آهنربایی

سایز ۲۱۰ در ۱۱۰

 

دارای مگنت روی لبه ها برای بسته شدن درب به صورت خودکار ، در سایز ۲۱۰*۱۱۰ سانتی متر که دو قسمت عرضی ۵۵ سانتی متر و به ارتفاع ۲۱۰ سانتیمتر می باشد که از وسط به هم متصل می گردند. نصب آسان سریع و بدون نیاز به هیچ ابزاری. از جریان ورود هوای تازه به داخل اتاق لذت ببرید.

 

درباره مجیک مش

درب توری آهنربایی “مجیک مش” از ورود حشرات موذی و سایر حیوانات جلوگیری میکند و در عین حال اباعث ورود هوای تازه و گردش هوا در منزل میشود.

درب جادویی مجیک مش از جنس توری می باشد و در نتیجه برای فصل های بهاری و یا تابستان و گرم که می خواهید در و پنجره ی منزل خود را باز بگزارید بسیار مناسب است. مجیک مش به گونه ای است که درب آن بوسیله ی سنگدانه های مغناطیسی طراحی شده و به صورت خودکار بسته می شود.

توری جادویی مجیک مش ایده آل برای درب های کشویی ، درب ورودی ، درب حیاط ، درب بالکن ، درب ورودی کمپ ، درب ورودی ویلا ، درب پاسیو  و … است به راحتی و بدون نیاز به هیچ ابزاری قابل نصب است.

اگر از حشرات موذی مانند موش ، سوسک بزرگ ، مورچه ، عنکبوت در خانه و یا ویلا و و یا محل کار خود کلافه شده اید محصول حشره کش برقی ریدکس که با اتصال به پریز برق کار میکند را نیز میتوانید تهیه کنید.

 

بهترین راه حل مناسب برای :

– درب های کشویی

– درب های ورودی

– درب حیاط

– درب بالکن

– درب ورودی کمپ

– درب پاسیو

– درب ورودی ویلا

دارای مگنت روی لبه ها برای بسته شدن درب به صورت خودکار ،  ۱۱۰*۱۸۵ سانتی متر که دو قسمت عرضی ۵۵ سانتی متر می باشد که از وسط به هم متصل می گردند. نصب آسان سریع و بدون نیاز به هیچ ابزاری انجام میشود. از جرییان ورود هوای تازه به داخل اتاق لذت ببرید.

 

 

ویژگی های درب توری مجیک مش:

– نصب آسان سریع و بدون نیاز به هیچ ابزاری

– دارای مگنت روی لبه ها برای بسته شدن درب به صورت خودکار

– ورود هوای تازه به داخل اتاق

– طراحی مدرن و زیبا

– تعبیه آویزهای سنگین داخلی برای ایجاد ایستایی در برابر باد

– بدون آسیب به چارچوب در

– قابل نصب بر روی همه نوع چارچوب

– شبکه توری ریز و مانع حشرات ریز

– بدون کمک دست از آن عبور کنید

– مقاوم در برابر وزش باد

 

 

 

قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg

 

 

 

لینک کوتاه این محصول

 

محصولات مرتبط:

لامپ زاپ کشنده حشرات

حشره کش برقی ریدکس