ترازو صفحه شیشه ای دیجیتال

SMART SCALE QYH

 

 

این روزها باکمتر شدن تحرک ،کنترل وزن بدن از کارهای مهمی است که برای حفظ سلامتی باید انجام دهیم. ترازو های مختلف عقربه ای و دیجیتال بدین منظور طراحی شده اند. ترازوهای عقربه از دقت کافی برخوردار نیستن و برای مشاهده وزن دقیق مارا به اشتباه می اندازد. بیشتر ترازوهای دیجیتالی هم از مقاومت کمی برخوردار هستند و باتری های آنها خیلی زود تمام می شوند و محبور به خرید مکرر باتری خواهید شد.

 

 

ترازوی دیجیتال کیو وای اچ ، از نسل هوشمند ترازوهای دیجیتال می باشد. این ترازو از ویژگی های بسیارمنحصربه فردی برخوردار است به گونه ای که با تهیه آن نه تنها کنترل وزن بلکه کنترل شاخص سلامتی تان را می توانید درنظربگیرید. این ترازو دارای اپلیکیشن مخصوصی است که نام و نحوه دانلود آن ، در بسته بندی و دفترچه راهنمای ترازو مندرج شده است. پس از دریافت اپلیکیشن ، از طریق بلوتوث موبایل خود را به ترازو متصل می کنید و از این طریق اطلاعات وزنتان وارد اپلیکیشن می شود و درنهایت با کمک این اطلاعات می توانید به صورت مداوم وزن و شاخص های سلامتی بدنتان را زیرنظر بگیرید. لازم به ذکر است که علاوه بر سیستم عامل اندروید ، ios نیز از اپلیکیشن ترازوی کیو وای اچ پشتیبانی می کند.

 

 

توضیحات انواع محاسبات شاخص ها در اپلیکیشن ویژه ترازوی SMART SCALE

نشان دادن وضع فعلی – شاخص توده بدنی – وزن چربی – درصد چربی بدن – توده عضلانی – درصد پروتئین – رطوبت بدن – توده استخوانی – میزان عضله اسکلتی – کنترل وزن – چربی احشایی – شاخص چاقی – نوع شکل بدن – سن بدن – شاخص داده – ارزیابی سلامت – تغییر در چربی بدن -درصد عضله ایده آل – درصد از دست دادن چربی – اساس میزان متابولیسم – وزن ایده آل – امتیاز ارزیابی – رکورد مدیریت وزن

این ترازو از مقاومت بسیار بالایی دربرابر ضربه و وزن برخوردار است به گونه ای که برخلاف اغلب ترازوهای دیجیتال با ضربات جزئی اررو نمیدهد و صفحه اصلی آن هیچ گونه آسیبی نمیبیند. دقت اندازه گیری آن ۵۰ گرم است و وزن بین ۳ تا ۱۸۰ گرم را اندازه گیری می کند. یکاهای این ترازو شامل Kg- IBS -ST می باشد. ابعاد ترازو ۳۰X28X2.5 سانتی متر و وزن آن ۱٫۱ کیلوگرم می باشد. ت

رازوی دیجیتال برند کیو وای اچ با باتری لیتیومی و قابل شارژ از طریق پورت USB می باشد که کابل آن درجعبه موجود می باشد، با این وجود دیگر نگران مشکلات باتری های قدیمی و خالی شدن سریع آن نباشید. صفحه نمایش آن دیجیتال و وزن شمارا به صورت دقیق نمایش میدهد. همچنین LCD چراغدار آن باعث می شود وزن صفحه نمایش را به راحتی بخوانید. از ویژگی های دیگر این ترازو می توان به داشتن دماسنج نیز اشاره کرد. این کالا در رنگ هایی مانند مشکی و صورتی تولید و عرضه شده است.

 

 

 

قیمت: ۴۵۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg