بخور آب سرد و خوشبو کننده فندکی اتومبیل

بهترین روش برای از بین بردن آلودگی درون اتومبیل

دارای کلید روشن و خاموش لمسی

از بین بردن باکتری‌های موجود در هوا

بهترین انتخاب برای تامین رطوبت هوا در محیط بسته و آلوده

 

bokhoor_fandaki_1

 

بخور فندکی خودرو

آلودگی هوا امروزه از بزرگترین مشکلات شهرهای بزرگ و صنعتی است که مردم با آن دست به گریبان هستند. این مشکلی زمانی برای شما بیشتر آزار دهنده خواهد بود که راه فراری از آن نداشته باشید، مثلا ترافیک. دستگاه بخور سرد دقیقا در همین مواقع به کار شما می آید و می تواند شما را به مقدار زیادی از این مشکل نجات دهد. دستگاه بخور سرد برای استفاده در ماشین با استفاده از فندکی ماشین تولید شده است که با تولید بخار سرد بتواند رطوبت را تنظیم و آلودگی هوا را کاهش دهد.

 

bokhoor_fandaki_2

bokhoor_fandaki_6

 

ویژگی ها

بخور سرد اتومبیل، از رطوبت سازهای اولتراسونیک می باشد که دارای یک دیافراگم فلزی بوده که با فرکانس فرا صوت مرتعش گردیده و آب را به صورت مه به فضای اطراف پراکنده می کند. تکنولوژی التراسونیک (مافوق صوت) یکی از کاملترین و اصولی ترین راهها برای انتقال انرژی به درون آب و تبدیل آن به آب در اندازه ۱ تا ۵ میکرون و جهش آن به بیرون توسط یک فن کوچک می باشد.

یونی که از این دستگاه متصاعد می شود تازگی و رطوبت ویژه ای به محیط می بخشد. دستگاه رطوبت ساز ماشینی قابلیت خاموشی خودکار پس از ۲ ساعت و امکان افزودن گیاهان دارویی را نیز دارد که می توان برای افرادی که دارای نارسایی های تنفسی، آسم، آلرژی و … هستند بسیار مناسب و کارآمد باشد.

 

 

bokhoor_fandaki_2

bokhoor_fandaki_4

 

رطوبت ساز فندکی ماشین بخور سر و امکان خشبو کننده

دستگاه های رطوبت ساز یا همان بخور می تواند با افزایش رطوبت از خشکی پوست، گرفتگی بینی، گرفتگی گلو و پیشگیری کند. این وسیله بهترین انتخاب برای تامین رطوبت هوا در محیط بسته و آلوده می باشد.

همچنین شما می توانید در داخل این دستگاه مقداری مایع اسانس خوشبو کننده بریزید تا به غیر از بخور سردی که دستگاه تولید می کند به عنوان یک خوشبو کننده داخل اتومبیل شما عمل کند. دقت داشته باشید فقط چند قطره اسانس داخل آب این دستگاه بریزید کافی است (مثلا ۳ الی ۵ قطره)

 

ویژگی های دستگاه بخور آب سرد و خوشبو کننده فندکی اتومبیل

– ظرفیت ۲۵۰ سی سی
– دارای کلید روشن و خاموش کردن لمسی
– داری فیلتر ضد رسوب
– قابلیت خاموشی اتوماتیک بعد از اتمام آب
– استفاده از شارژر فندکی ماشین
– قابلیت اضافه کردن خوشبو کننده
– قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه
– از بین بردن باکتری‌های موجود در هوا

 

bokhoor_fandaki_7

bokhoor_fandaki_3

 

قیمت: ۱۸۰,۰۰۰ تومان

لینک خرید