اجاق گاز مسافرتی سامسونتی

اجاق گاز کارکرد با گاز کپسولی و گاز شهری

 

اجاق گاز happy home هپی هوم

 

اجاق سفری

اگر شما اهل گردش و مسافرت هستید دیگر نگران گرم کردن غذای خود نباشید. با آشپزی بر روی این اجاق گاز قابل حمل آسان حس کنید که در آشپزخانه ی خود آشپزی می کنید.

این اجاق سفری کیف دار یا سامسونتی با نام HAPPY HOME معروف می باشد. وزن سبکی دارد و حجم کمی را اشغال میکند. با این اجاق میتوانید در هر مکانی که در سفر اتراق کردید و قصد درست کردن وعده غذایی و … دارید به سرعت و بی معطلی از ان استفاده کنید.

از قابلیت خیلی خوب آن کار هم با گاز کپسولی و هم گاز شهری است. گاز کپسولی که با کپسول های سفری کوچک در هر مکان قابلیت استفاده از پیک نیک سفری حرفه ای حتی در نوک قله کوه را فراهم می اورد. گاز شهری هم که قابلیت استفاده از آن را در حیاط ، ویلا ، محل کار و هر جایی که لوله کشی گاز وجود دارد استفاده کنید.

 

اجاق گاز مسافرتی سامسونتی سبک

 

طراحی بسیار زیبا، هوشمندانه و ایده آل

مناسب برای مسافرت، پیک نیک، محل کار، منزل و …

قابل استفاده برای پخت و پز یا گرم کردن غذاها

سیستم جرقه زنی اتوماتیک

قدرت حرارت بالا

 

اجاق گاز سفری

گاز مسافرتی

ویژگی ها

این اجاق مسافرتی بسیار سبک و کم حجم بوده و به راحتی قابل حمل می باشند و قابلیت استفاده در هر مکانی را دارند ، از ویژگی های دیگر آن : قابلیت استفاده با گاز شهری یا کپسول های استاندارد مسافرتی ، پخش شعله مناسب برای پخت یکدست ، فندک و شیر مناسب و از همه مهمتر کیف قابل حمل بسیار عالی ، اشاره کرد.

اجاق های کمپینگ برای استفاده افرادی که با ماشین ، قایق یا اسب سواری سفر می کنند و یا ورزشکاران مختلف و کوهنوردان و … طراحی شده است. از ویژگی برتر آن ها وزن سبک و کیف سامسونت آن برای حمل آسان است. در استفاده از این اجاق گاز نیازی به برق و باتری نیست و در صورت قطع برق ، شما مشکلی در تهیه وعده غذایی برای خانواده خود نخواهید داشت.

 

اجاق گاز سامسونتی با گاز کپسولی و شهری

 

قیمت: ۶۰۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg

لینک کوتاه این محصول
goo.gl/uPQ1GQ