ماسک سه بعدی ۵ لایه

ماسک سه بعدی پنج لایه پارچه پنبه با گیره تنظیم بینی

 

ماسک سه بعدی کودک

 

ماسک بخشی از پوشش امروزه

اکنون که ماسک های صورت به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده اند ، انتظارات از کارکرد ماسک هم تغییر کرده است و طراحان روز به روز در بهتر شدن این پوشش حیاتی تلاش میکنند. درگذشته افراد دارای بیماری مثل سرماخوردگی و … از داروخانه ها ماسک رو تهیه میکردند و چند روزی تا بهبودی کامل استفاده میکردند. اما اکنون در شرایط حاضر وظیفه تمامی افراد جامعه هست که با ماسک در اجتماع تردد کنند تا زنجیره ویروس کرونا کم کم منقطع شود.

حال که این پوشش جزوی از پوشش و لباس افراد شده انتظارات از این محصول هم بیشتر شده است و افراد به ویژگی های ماسک ها از جمله تعداد لایه های استفاده شده ، جنس پارچه ، قالب و دوخت مناسب ، سایز صورت ، بند دار بودن ، گیره تنظیم بینی و مهم تر از همه احساس تنفس راحت توجه ویژه تری دارند. چرا که این تکه پارچه شاید ساعت ها باید روی بینی و دهان قرار بگیرد و اگر استاندارد های لازم را نداشته باشد باعث ازار و اذیت و بیزاری از ماسک میشود.

 

ماسک سه بعدی جدید 5 لایه

 

ماسک ۳D – راحت ترین و شیک ترین قالب ماسک صورت

ماسک سه بعدی سری جدید و کاملی از تمام ماسک های موجود بازار بوده که بالاترین درجه کیفیت را داراست. از زیر چانه تا اطراف صورت رو با قالبی عالی میپوشاند. گیره بینی تنظیم شونده ( فیکساتور فلزی ) دارد که روی قالب صورت هر فرد تنظیم شده و به درستی می نشیند. مهمترین ویژگی قسمت بینی و دهان است که با ماسک برخورد ندارد و فضای تنفس راحتی را فراهم میکند و دیگر در ساعات طولانی زدن ماسک را خسته کننده نمی کند.

 

جنس پارچه و دوخت عالی

پارچه نخی پنبه ای ماسک سه بعدی ۵ لایه بوده که دارای لطافت خوبی است است و قابل شستشو میباشد.

این ماسک به صورت بند دار بوده و جنس نرم بند  ، گوش را اذیت نمیکند. این ویژگی در ماسک های یک تکه وجود ندارد و کشش بیش از حد در محل اتصال و خود ماسک ، گونه و گوش را درمدت کوتاه هم اذیت میکند.

طراحی پنل زیرین چانه به شما امکان می دهد تا به راحتی نفس بکشید و امکان ورود هوای آلوده از پایین به صورت کامل از بین می رود.

 

ماسک سه بعدی خال خالی سرمه ای

 

خصوصیات کلی

از ویژگی های کلی این ماسک سه بعدی میتوان به ضد حساسیت بودن ، قابلیت شستشو، تاشدن روی هم ، حمل آسان ، ظاهر شیک و زیبا اشاره کرد. ماسک ۳D یک ماسک محافظ صورت کامل و عالی با طرح های زیبا و متنوع ، برای راحتی تنفس و استفاده در ساعت های طولانی با قالب فوق العاده و فیکس کامل از زیر چانه تا بالای بینی و گونه طراحی شده است.

این نوع ماسک از فیکساتور فلزی بینی نیز برخوردار بوده که با استفاده از آن می‌توانید ماسک را روی بینی خود به‌خوبی فیکس کنید و در زمان حرکت، ماسک شما روی صورتتان جابجا نخواهد شد.

 

ماسک سه بعدی جین

 

جلوگیری از بخارگرفتگی عینک

ماسک ۵ لایه با طراحی ۳D (سه بعدی) شرایطی را ایجاد می‌کند که افراد دارای عینک، در زمان استفاده از این نوع ماسک کمتر دچار بخار گرفتگی شیشه عینک خود شوند و طراحی سه بعدی آن، فضای بیشتری برای ناحیه دهان و بینی زیر ماسک ایجاد کرده و درنتیجه، امکان حرکت آسان تر صورت و دهان نیز فراهم می‌شود.

 

ماسک سه بعدی طرح لی و جین آبی

 

خلاصه ویژگی ها

» ماسک ۳D (سه بعدی)
» جنس پارچه نخی پنبه ای ۵ لایه
» دارای فیکساتور فلزی بینی
» کاهش بخار کردن ویژه افراد دارای عینک
» تنفس راحت تر به علت فضای بیشتر بین دهان و ماسک
» ظاهر شیک و دوخت تمیز
» تاشدن سریع و آسان
» قابلیت شستشو
» نوع بند دار

 

ماسک سه بعدی مشکی

 

*مهم : اگر سایز ماسک برایتان اهمیت دارد بر اساس جدول زیر سایز مورد نظر را در قسمت توضیحات ثبت سفارش وارد کنید.

 

لیست سایزبندی ماسک

 

 

قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان

https://lordia.org/buyclick.jpg